loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 47 1393/01/25 نظرات (0)

محمد قاضي همانطور که از قبل گفته بود در صورت پرداخت نشدن مطالباتش از باشگاه پرسپوليس شکايت مي کند اين تصميم خود را عملي کرد.

به گزارش فارس، اين بازيکن که سابقه يک فصل حضور در پرسپوليس را دارد مبلغ 360 ميليون تومان از اين باشگاه طلب دارد و به دليل پرداخت نشدن آن از اين باشگاه به کميته انضباطي شکايت کرد.

حتي روزي که محمد رويانيان مديرعامل سابق پرسپوليس در تمرين استقلال حضور پيدا کرد قاضي از وي خواست تا طلب او را بدهد که رويانيان به وي گفت سيد صالحي که سابقه بازي در استقلال را دارد هم از اين تيم طلب دارد و ما با فتح الله زاده در تعامليم که استقلال به جاي پرداخت پول سيد صالحي طلب شما را از طرف ما بدهد و ما هم طلب شما را به سيد صالحي بدهيم.

البته با وجود اين صحبت رويانيان اين اتفاق هم رخ نداد تا قاضي مجبور به شکايت شود.

گفتني است که مهاجم استقلال 110 ميليون تومان هم از باشگاه ذوب آهن طلب دارد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 78 1393/01/25 نظرات (0)

مجيد صالح پس از معرفي به عنوان دستيار کارلوس کي‌روش درباره اين اتفاق گفت: اين مساله و اين انتخاب باعث افتخار من است و از اين بابت خيلي خوشحالم که مي‌توانم در کنار تيم ملي باشم. امروز صبح از امير قلعه‌نويي رخصت گرفتم و ايشان هم با خوشحالي و روي باز اعلام کرد که مشکلي بابت حضور من در تيم ملي ندارند. گويا شب گذشته با آقاي فتح‌الله‌زاده هم صحبتي شده و ايشان هم موافقتشان را به فدراسيون اعلام کرده‌اند و به من هم در تماس تلفني گفتند که مشکلي وجود ندارد و باعث افتخار است که من مربي تيم ملي شده‌ام.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: از مجموعه استقلال که کمک کرد که من به تيم ملي برسم تشکر مي‌کنم و تلاش مي‌کنم تا بهترين عملکرد را در تيم ملي داشته باشم. در بين همه گزينه‌هاي ايراني خوشحالم که چنين فرصتي به من رسيد و ان‌شاءالله نماينده خوبي از طرف مربيان ايراني در کادر فني تيم ملي باشم.

مربي جديد تيم ملي در پاسخ به اين سوال که آيا آبي پوشان را در سفر به عربستان همراهي مي‌کند يا نه؟ اظهار کرد: خيلي بعيد مي‌دانم که بتوانم به عربستان بروم. فدراسيون گذرنامه من را گرفت و من قاعدتا نمي‌توانم استقلال را در ديدار با الشباب همراهي کنم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 84 1393/01/25 نظرات (0)

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مجيد صالح به عنوان دستيار ايراني کارلوس کي‌روش از سوي فدراسيون فوتبال معرفي شد.

پس از معرفي مجيد صالح و موافقت وي براي حضور در تيم ملي، او به عنوان دستيار ايراني کي‌روش، به همراه تيم ملي در اردوي افريقاي جنوبي حاضر خواهد شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 79 1393/01/24 نظرات (0)

استيلي گفت: پرسپوليس اين فصل به لحاظ بازيکنان حاضر در ميدان و در اختيار داشتن نيمکتي قدرتمند بسيار غني بود و پشتوانه خوبي را در اختيار داشت و با حفظ موجوديت فعلي فقط با جذب 2، 3 بازيکن ديگر براي حضور در آسيا نيز کمبودي نخواهد داشت.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 66 1393/01/24 نظرات (0)

ديدار دو تيم فجر شهيد سپاسي و مس کرمان در حالي هفتم فروردين ماه در شيراز برگزار شد که از سوي محسن جعفري، تدارکات تيم مس کرمان تخلفاتي مبني بر دخالت در امر داوري صورت گرفت. بر همين اساس کميته انضباطي طبق ماده 22 آيين نامه وي را به يک جلسه محروميت و مبلغ سه ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

همچنين ديدار دو تيم استقلال تهران و نفت تهران روز هفتم فروردين ماه در ورزشگاه آزادي برگزار شد که از سوي رضا نوروزي، بازيکن تيم نفت تهران تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس کميته انضباطي وي را به توبيخ کتبي و پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. همچنين تيم نفت تهران با سه دقيقه تاخير وارد زمين مسابقه شد، در همين راستا کميته انضباطي تيم نفت تهران را به پرداخت مبلغ 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1393/01/24 نظرات (0)

آندرس اینیستا لوخان (به اسپانیایی: Andrés Iniesta Luján) که در ۱۱می ۱۹۸۴ در روستایی کوچک به نام فوئنتیلبیا، واقع در استان آلباسته در اسپانیا به دنیا آمد،

وی در رقابت‌های مقدماتی و اصلی یورو ۲۰۰۸ برای اسپانیا بازی کرد و نقش بسزایی در قهرمانی این تیم داشت که در نهایت باعث شد اسم وی در لیست تیم منتخب تورنمنت حاضر باشد. در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی نیز اینیستا تیم اسپانیا را همراهی کرد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. آندرس اینیستا در فینال این بازیها با به ثمر رساندن تنها گل بازی در دقیقه ۱۱۶ باعث شد تا اسپانیا با پیروزی بر هلند برای اولین بار قهرمان جهان گردد. این گل او باعث شد تا وی به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شود و به محبوبیتهای او افزوده شود. وی همچنین جایزه‌ی بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ را برده است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 48 1393/01/24 نظرات (0)

"آندرس اینیستا" می‌گوید او و هم تیمی‌هایش باید هرچه سریع‌تر این شکست را فراموش کرده و به بازی حساس چهارشنبه شب برابر رئال مادرید در فینال جام حذفی تمرکز کنند. اینیستا گفت:‌ این شکست گامی رو به عقب بود. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها بهره ببریم. بسیار سخت است که در چنین بازی‌های شکست خورد. چهارشنبه شب بازی بسیار حساسی پیش‌رو داریم. باید هر چه سریع‌تر شکست برابر گرانادا را فراموش کنیم و به‌ این بازی حساس فکر کنیم. زنده باد بارسا!

محمدحسين قلی نیا بازدید : 50 1393/01/24 نظرات (0)

کریم انصاری فرد (زاده ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ - اردبیل) بازیکن فوتبال اهل ایران - اردبیل است.

او اکنون عضو تیم باشگاهی تراکتورسازی تبریز و بازیکن اسبق تیم سایپای البرز و پرسپولیس تهران است.

معرف وی به سطح اول فوتبال ایران علی دایی سرمربی اسبق تیم ملی و سایپا می‌باشد که این بازیکن در اکثر مصاحبه‌هایش از وی به عنوان فردی تکرار ناشدنی در فوتبال ایران و جهان یاد می‌کند. کریم انصاری‌فرد از معدود بازیکنانی است که تمام رده‌های تیم ملی را تجربه کرده‌است. وی همچنین در اولین بازی ملی خود در رده بزرگسالان در برابر تیم ملی ایسلند تنها گل بازی و اولین گل ملی خود را ثبت نمود. برخی کارشناسان بر این باورند شاید این مهاجم جانشین شایسته‌ای برای همشهری اش علی دایی در تیم ملی باشد. کریم انصاری‌فرد تک گل بازی ایران - کره‌شمالی در مسابقات جام قهرمانی آسیا در قطر(۲۰۱۱) را به ثمر رساند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/01/24 نظرات (0)

نیمار با نام کامل نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (به اسپانیایی: Neymar) (زاده ۵ فوریه ۱۹۹۲ در ایالت سائوپائولو) فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا است. به گفته ی پله نیمار از مسی برتر است.

نیمار در 3 ژوئیه 2013 با قراردادی به ارزش 57 میلیون یورو و مدت 5 فصل رسماً به بارسلونا پیوست. رقم فسخ قرارداد او 190 میلیون یورو اعلام شد. نیمار پس از گذراندن تست های پزشکی تحت عمل لوزه قرار گرفت و این در حالی بود که گفته میشد این بازیکن دچار ضعف جسمانی و به کم خونی و سوء تغذیه مبتلاست از این رو تمرینات ویژه علاوه بر برنامه ی تغذیه ی خاص برای وی در نظر گرفته شده. نیمار در مسابقات پیش-فصل در اغلب مسابقات به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1393/01/24 نظرات (0)

یل فوتبال حرفه‌ای را از ساوت‌همپتون و با بازی در خط دفاعی آغاز کرد که تبحر خاصی در اجرای ضربات آزاد داشت. با آغاز تغییر باشگاه و حضور در اسپرز در سال ۲۰۰۷، با تغییر مدیریتی و تاکتیکی او بیشتر تبدیل به یک بازیکن تهاجمی شد. با آغاز فصل ۲۰۰۹–۱۰، بیل نقش محوری در تاتنهام، چه در داخل کشور و چه در لیگ قهرمانان ایفا کرد. نقطه اوج بیل بازی تاتنهام در مقابل اینتر میلان در لیگ قهرمانان اروپا بود در آن بازی تاتنهام ۴-۳ شکست خورد اما آنچه از این دیدار بیش از همه در یادها ماند، هت تریک فوق‌العاده بیل بود. او با تکنیک و سرعت فوق العاده‌اش خط دفاعی قهرمان اروپا را بارها به هم ریخت و چیزی نمانده بود که شکست سنگین تیمش را به یک تساوی خاطره انگیز تبدیل کند.توانایی او برای عبور از خط دفاعی اینتر حیرت انگیز بود و مایکون که از بهترین مدافعان جهان بود را محو کرد و در بازی بعدی تانتهام و اینتر میلان باز هم بیل گل زد و پاس گل داد تا تاتنهام این بار ۱-۳ پیروز شود، بیل دفاع اینترمیلان را از هم پاشید و نقطه شهرتش بازی های او مقابل اینتر بود. گرت بیل در بازی با نوریچ در حالی که بازی مساوی بود دردقیفه ی 93 باعث قهرمانی در سوپر کاپ انگلیس شد و لقب او جنگنده نام گرفت. گرت بیل با مبلغ 100,000,000 به رئال مادرید پیوست.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 2,709
  • بازدید کلی : 16,179