loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 129 1393/05/21 نظرات (2)

کرویف در مورد لیونل مسی گفت: مسی در هر فصل فراز و نشیب‌های زیادی دارد و باید مورد حمایت قرار بگیرد. خوشبختانه لوییس انریکه اعلام کرده دوست دارد از مسی در نقش‌های بزرگتر و بهتری استفاده کند. وقتی مسی کمتر از ۱۸ سال سن داشت به بارسلونا آمد و از یک بازیکن فقیر به یک سرمایه‌دار بدل شد. او اکنون کیفیت بالایی دارد و یکی از بهترین‌های جهان است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 129 1393/05/21 نظرات (0)

آرش برهانی مهاجم و کاپیتان تیم فوتبال استقلال در شب گذشته با دردسر سرقت مدارک مهم خود روبه‌رو شده، جای که سارقان شیشه خودروی او را شکستند و مدارکش را به سرقت بردند.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که برهانی درگیر سفر به اصفهان با استقلال است و به همین دلیل مجبور شده از سارقان شکایت‌نامه‌ای را تنظیم کند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 118 1393/04/09 نظرات (1)

"علي کريمي" که فصل گذشته در تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز توپ مي زد، به نظر مي رسد فصل آينده در تيم فوتبال راه آهن بازي کند.

به گزارش ايسنا، حميد استيلي، ستاره ي سابق فوتبال کشور ايران که به تازگي باشگاه راه آهن تهران را خريداري کرده، اقدام به جذب بازيکنان بزرگ مي کند و گفته مي شود توافقات نهايي اين باشگاه با علي کريمي حاصل شده است و حتي کريمي قول حضور در تمرينات اين تيم را طي چند روز آينده به استيلي داده است.

در صورت جدايي کريمي از تراکتورسازي، وي چندمين بازيکن بزرگ اين تيم محسوب خواهد شد که جمع تراکتورسازان را براي فصل آينده ترک مي کند.

پيش از اين ميلاد فخرالديني، سعيد دقيقي، مهدي کريميان، محمد نصرتي و محسن فروزان از جمع سرخپوشان جدا شده اند و هنوز وضعيت مرتضي اسدي، فرشيد طالبي و کريم انصاري فرد مشخص نيست.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 129 1393/02/10 نظرات (0)

سرخيو راموس، مدافع اسپانيايي رئال مادريد دو بار در دقايق 16 و 20 و کريستيانو رونالدو هم دو بار در دقايق 34 و 89 گل‌هاي بازي را به ثمر رساندند تا کهکشاني‌ها با توجه به پيروزي يک بر صفر خود در بازي رفت در مجموع با نتيجه 5 بر صفر بايرن مونيخ را شکست دهند و اين تيم را در حسرت رسيدن به فينال و تبديل شدن به تيمي که دو فصل پياپي ليگ قهرمانان را فتح مي‌کند، بگذارند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 107 1393/02/08 نظرات (0)

 پرویز مظلومی برای استقلالی‌ها یادآور پیروزی‌های متوالی در دربی است، او توانست قرمزپوشان پایتخت را در 5 بازی متوالی 4 بار شکست دهد و رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کند.پرویز سوبله ‌چوبله در دو فصلی که هدایت استقلال را بر عهده داشت نتایج خوبی گرفت و در سالی که آبی‌ها را قهرمان جام ‌حذفی کرده بود از سوی اعضای هیأت ‌مدیره کنار گذاشته شد! 

كه درمصاحبه اي گفت: اگر امسال من سرمربی استقلال بودم، با این نتایج مرا دار می‌زدند

محمدحسين قلی نیا بازدید : 111 1393/02/08 نظرات (0)

خیلی ها تصور می کردند قلعه نویی از استقلال خواهد رفت اما وی در گفت و گویی از تمایل خود برای ماندن در استقلال خبر داد و تاکید کرد بی معرفتی است با این شرایط از استقلال برود.

جالب است بدانید هم این موضوع و هم هزینه میلیاردی برای رستوران خیابان ملاصدرا قلعه نویی را وادار به ماندن در تهران کرده است.

ژنرال آبی ها با هزینه ای بالا یک رستوران بسیار بزرگ در خیابان ملاصدرا و در پشت ورزشگاه آرارات تهران احداث کرده و در تدارک افتتاح آن است و به همین دلیل قصد دارد امسال را در تهران بماند و علاوه بر افتتاح این رستوران امور مربوط به آن را زیر نظر داشته باشد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 128 1393/02/08 نظرات (0)
روز گذشته لیورپول در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه دو بر صفر از چلسی شکست خورد تا راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر برای این تیم ناهموارتر از گذشته شود.

در یکی از صحنه‌ای این بازی، استیون جرارد برای اینکه بازی را به سرعت آغاز کند در صدد گرفتن توپ از دستان مورینیو بود؛ اما سرمربی پرتغالی در ابتدا از دادن توپ امتناع کرد.

این حرکت مورینیو توسط رسانه‌های اسپانیایی با واکنش گواردیولا در ال‌کلاسیکوی فصل 11-2010 در مقابل کریستیانو رونالدو مقایسه شده است!
محمدحسين قلی نیا بازدید : 106 1393/02/08 نظرات (0)

نوري درباره عدم حضورش در اردوي آفريقا و علاقه کي روش به او عنوان مي کند: «من تحت هر شرايطي خود را سرباز تيم ملي مي دانم و براي موفقيت تيم کشورم دعا مي کنم. اين وظيفه من است. باعث افتخارم است که مربي بزرگي مثل کي روش سبک فوتبالم را قبول دارد اما اين مساله دليل نمي شود که من هميشه در تيم ملي باشم. زيرا کي روش تصميم نهايي را مي گيرد و حتما صلاح دانسته من در اردوي آفريقا نباشم. اميدوارم تيم ملي در بازي هاي باقيمانده تا جام جهاني بهترين کار را انجام دهد و من نيز اين شانس را داشته باشم که باتيم ملي به برزيل بروم. اگر هم اين اتفاق نيفتد براي موفقيت تيم ملي و شخص کي روش انرژي مثبت مي فرستم.»

محمدحسين قلی نیا بازدید : 113 1393/02/08 نظرات (0)

رحيمي که پيش از اين مديرعاملي باشگاه سپاهان را بر عهده داشته از بازيکنان سابق اين باشگاه اصفهاني است که سال‌ها رئيس فدراسيون هندبال کشورمان بود و در اين حوزه ورزشي فعاليت مي کرد. وي سپس مديرعامل باشگاه سپاهان شد که بنا به دلايلي فصل گذشته از اين سمت کناره‌گيري کرد.

باشگاه پرسپوليس هم بعد از رفتن محمد رويانيان از مديرعاملي اين باشگاه به سرپرستي علي پروين اداره مي شد که بالاخره اعضاي هيات مديره جديد اين باشگاه در اين باره به جمع بندي رسيدند تا رحيمي که از مديران فوتبالي و پيشکسوت فوتبال کشورمان هست بر مسند مديرعاملي اين باشگاه تکيه بزند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/02/04 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاري اسپانيا ، پايگاه فوتبال ديرکت نوشت مسئولان ليورپول به زودي پيشنهاد خود را براي به خدمت گرفتن فرانسيسکو آلارکون (ايسکو) به باشگاه رئال ارائه خواهند داد.

روزنامه آ اس اسپانيا نوشت مسئولان ليورپول که در آستانه اولين قهرماني در ليگ انگليس پس از 23 سال قرار دارند ، مي خواهند فصل آينده در ليگ قهرمانان اروپا تيم خود را تقويت کنند.به اعتقاد برندان راجرز سرمربي ليورپول ايسکو حتي مي تواند جانشين خوبي در دراز مدت براي استيون جرارد کاپيتان کهنه کار اين تيم باشد.

ايسکو در تابستان از مالاگا راهي رئال مادريد شد ولي نتوانست به عنوان بازيکن اصلي در ترکيب رئال خود را مطرح کند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 48 1393/02/03 نظرات (0)

مهاجم راه آهن در مورد اينکه با تيمي صحبت نکرده و يا مدنظر ندارد، يادآور شد: شما نگاه کنيد هم‌اکنون از 16 تيم ليگ برتر 14 تيم نه مديرعامل خود را مي‌شناسند و نه سرمربي خود را. با چه کسي مي‌خواهيم صحبت کنيم هر کسي که هم‌اکنون حرفي از پيشنهاد مي‌زند فقط يک بازارگرمي دروغ است. بايد اين شرايط مشخص شود تا بتوانيم با باشگاه‌ها و تيم‌هاي مورد نظر صحبت کنيم.

منوچهري در مورد اينکه آيا به فکر حضور در استقلال هم هست، گفت: اين موضوع آرزوي من است و خيلي دوست دارم چنين مسئله‌اي رخ دهد و آن را کتمان نمي‌کنم. هر شب خواب آن را مي‌بينم؛ اما مي‌خواهم به گونه‌اي در تيم ظاهر شوم که از صميم قلب مرا انتخاب کنند و بتوانم در تيم پيشرفت کنم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 60 1393/01/31 نظرات (0)

آندو تیموریان در فصل گذشته در دقيقه 90 آبي پوش شد و دست رد به پيشنهاد چند تيم عربي زد.

اين هافبک که عملکرد بسیار خوبی داشت، در طول فصل بارها با بدقولي مديران باشگاه براي پرداخت مبلغ قراردادش مواجه شد اما برخلاف منتظری و نکونام و مجیدی تیم را تنها نگذاشت و به تمام پیشنهادات جواب منفی داد تا مرد محبوب سکوهای آبی شود..

عملکرد خوب آندو در ليگ سيزدهم، دوباره او را با سيل پيشنهادات خوب از تیم های داخلی و خارجی مواجه کرد تا اين بار ديگر اين هافبک تصميم جدي براي جدايي از استقلال بگيرد.

از عربستان خبر رسیده آندو بعد از بازي با الشباب، از هم تيمي هايش و کادر فني تيم خداحافظي کرده و از حضورش در يک تيم خارجي و در فصل آتي خبر داده است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 47 1393/01/28 نظرات (0)

آنخل دي‌ماريا خيلي زود و در دقيقه 11 روي پاس کريم بنزما و در صحنه‌اي مشکوک به آفسايد صاحب توپ شد و با ضربه‌اي زيبا موفق شد گل نخست رئال و اين ديدار را به ثمر برساند تا قوهاي سپيد مادريد يک بر صفر از حريف سنتي خود پيش بيافتند.

 

نيمه نخست اين مسابقه با وجود حملات بارسلونا و نيز ضدحملات خطرناک رئال مادريد با همان نتيجه يک بر صفر به سود رئال خاتمه يافت.

 

در دقيقه 68 بارترا مدافع پيش‌تاخته بارسلونا روي ضربه کرنر و به ضربه‌اي سر موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند اما اين پايان کار نبود و در شرايطي که بارسلونا در تدارک حملات گسترده براي زدن گل دوم بود، گرت بيل روي استارتي سريع موفق شد به زيبايي دروازه بارسلونا را باز کرده و در دقيقه 85 نتيجه را 2 بر يک به سود رئال کند.

 

اين ديدار در نهايت با همين نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

 

در اين مسابقه پپه، ژابي آلونسو و ايسکو از رئال مادريد و نيمار و ماسکرانو از بارسلونا کارت زرد گرفتند.

 

بدين ترتيب بارسلونا در ناکامي‌هاي اين روزهاي خود هت‌تريک کرد و پس از حذف از ليگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته و شکست مقابل گرانادا و کمرنگ شدن اميدهاي قهرماني در لاليگا، در جام حذفي هم ناکام ماند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/26 نظرات (0)

به‌ گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، امير قلعه‌نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال در کنفرانس خبري پيش از ديدار مقابل الشباب عربستان اظهار داشت:‌ همان‌طور که مي‌دانيد بازي فردا مرگ و زندگي است و بايد حتما در اين ديدار به پيروزي برسيم، ما در دور رفت امتيازات زيادي را از دست داديم و پيروزي در اين ديدار مي‌تواند ما را به جدول برگرداند. البته بازيکنان ما اين مسئله را درک کرده‌اند و با همان انگيزه که مقابل الجزيره امارات بازي کردند در بازي فردا ظاهر خواهند شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 72 1393/01/26 نظرات (0)

رئال مادريد و بارسلونا تاکنون 6 بار در رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري با يکديگر ديدار کردند که سهم هر يک از دو تيم سه پيروزي بوده است.

کوپا‌دل‌ري تاکنون 6 فينال ال‌کلاسيکويي در تاريخ 112 ساله‌اش برگزار کرده اما هفتمين ال‌کلاسيکو بين دو قدرت اسپانيا فردا شب ساعت 24 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

رسلونا و رئال مادريد چهارشنبه شب بار ديگر در مستايا مقابل يکديگر به ميدان بروند تا نتيجه هفتمين ال‌کلاسيکو در فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري مشخص شود.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 78 1393/01/25 نظرات (0)

مجيد صالح پس از معرفي به عنوان دستيار کارلوس کي‌روش درباره اين اتفاق گفت: اين مساله و اين انتخاب باعث افتخار من است و از اين بابت خيلي خوشحالم که مي‌توانم در کنار تيم ملي باشم. امروز صبح از امير قلعه‌نويي رخصت گرفتم و ايشان هم با خوشحالي و روي باز اعلام کرد که مشکلي بابت حضور من در تيم ملي ندارند. گويا شب گذشته با آقاي فتح‌الله‌زاده هم صحبتي شده و ايشان هم موافقتشان را به فدراسيون اعلام کرده‌اند و به من هم در تماس تلفني گفتند که مشکلي وجود ندارد و باعث افتخار است که من مربي تيم ملي شده‌ام.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: از مجموعه استقلال که کمک کرد که من به تيم ملي برسم تشکر مي‌کنم و تلاش مي‌کنم تا بهترين عملکرد را در تيم ملي داشته باشم. در بين همه گزينه‌هاي ايراني خوشحالم که چنين فرصتي به من رسيد و ان‌شاءالله نماينده خوبي از طرف مربيان ايراني در کادر فني تيم ملي باشم.

مربي جديد تيم ملي در پاسخ به اين سوال که آيا آبي پوشان را در سفر به عربستان همراهي مي‌کند يا نه؟ اظهار کرد: خيلي بعيد مي‌دانم که بتوانم به عربستان بروم. فدراسيون گذرنامه من را گرفت و من قاعدتا نمي‌توانم استقلال را در ديدار با الشباب همراهي کنم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 84 1393/01/25 نظرات (0)

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مجيد صالح به عنوان دستيار ايراني کارلوس کي‌روش از سوي فدراسيون فوتبال معرفي شد.

پس از معرفي مجيد صالح و موافقت وي براي حضور در تيم ملي، او به عنوان دستيار ايراني کي‌روش، به همراه تيم ملي در اردوي افريقاي جنوبي حاضر خواهد شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 79 1393/01/24 نظرات (0)

استيلي گفت: پرسپوليس اين فصل به لحاظ بازيکنان حاضر در ميدان و در اختيار داشتن نيمکتي قدرتمند بسيار غني بود و پشتوانه خوبي را در اختيار داشت و با حفظ موجوديت فعلي فقط با جذب 2، 3 بازيکن ديگر براي حضور در آسيا نيز کمبودي نخواهد داشت.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1393/01/24 نظرات (0)

آندرس اینیستا لوخان (به اسپانیایی: Andrés Iniesta Luján) که در ۱۱می ۱۹۸۴ در روستایی کوچک به نام فوئنتیلبیا، واقع در استان آلباسته در اسپانیا به دنیا آمد،

وی در رقابت‌های مقدماتی و اصلی یورو ۲۰۰۸ برای اسپانیا بازی کرد و نقش بسزایی در قهرمانی این تیم داشت که در نهایت باعث شد اسم وی در لیست تیم منتخب تورنمنت حاضر باشد. در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی نیز اینیستا تیم اسپانیا را همراهی کرد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. آندرس اینیستا در فینال این بازیها با به ثمر رساندن تنها گل بازی در دقیقه ۱۱۶ باعث شد تا اسپانیا با پیروزی بر هلند برای اولین بار قهرمان جهان گردد. این گل او باعث شد تا وی به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شود و به محبوبیتهای او افزوده شود. وی همچنین جایزه‌ی بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ را برده است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 48 1393/01/24 نظرات (0)

"آندرس اینیستا" می‌گوید او و هم تیمی‌هایش باید هرچه سریع‌تر این شکست را فراموش کرده و به بازی حساس چهارشنبه شب برابر رئال مادرید در فینال جام حذفی تمرکز کنند. اینیستا گفت:‌ این شکست گامی رو به عقب بود. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها بهره ببریم. بسیار سخت است که در چنین بازی‌های شکست خورد. چهارشنبه شب بازی بسیار حساسی پیش‌رو داریم. باید هر چه سریع‌تر شکست برابر گرانادا را فراموش کنیم و به‌ این بازی حساس فکر کنیم. زنده باد بارسا!

محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/01/24 نظرات (0)

صادقیان در سال ۱۳۷۰ در تبریز متولد شد. تا ۱۳ سالگی ساکن این شهر بود و در این زمان به همراه خانواده به اصفهان نقل مکان کرد. در این زمان زیر نظر محمود یاوری در تیم‌ملی نونهالان ایران به فوتبال مشغول بود. در اصفهان در تیم نوجوانان باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به بازی پرداخت و تا ۲۱ سالگی که راهی پرسپولیس شد، در همین باشگاه مشغول بازی بود.

او در جام جهانی نوجوانان سال ۲۰۰۹ که در کشور نیجریه برگزار شد به عنوان کاپیتان در تیم ملی نوجوانان ایران حضور داشت و در بازی اول مقدماتی مقابل تیم گامبیا یک گل به ثمر رساند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 52 1393/01/24 نظرات (0)

يکي از ملي پوشان تيم استقلال که در دوراهي استقلال و تيم ملي قرار گرفته هاشم بيک زاده است. اين بازيکن که به دليل پرداخت نشدن برخي از مطالبات خود ناراحت است در گفت و گو با فارس اظهار داشت: ديروز به تمرين نرفتم چون خسته بودم. البته بس که به دنبال مدير عامل باشگاه دويدم خسته شدم چون آقاي فتح الله زاده جواب تلفنم را نمي‌دهد.

مدافع استقلال در پاسخ به اين سوال که شايد دست فتح الله زاده بسته است و نمي‌تواند به همه بازيکنان پول بدهد گفت: چرا آن زماني که پول به باشگاه آمد بين ما تقسيم نشد؟بايد به ما هم به اندازه خودمان پول مي‌دادند و من در اين باره بارها با آقاي فتح الله زاده صحبت کرده بودم.

بيک زاده در خصوص اينکه سرانجام به اردوي تيم ملي مي رود يا بايد مقابل الشباب بازي کند گفت: اين موضوعي است که فدراسيون و باشگاه استقلال بايد آن را حل کنند. من بازيکن باشگاه هستم و مطمئنم آنها مصلحت تيم ملي را هم در نظر مي‌گيرند. اميدوارم فدراسيون تصميمي درست بگيرد که نه استقلال ضرر کند و نه تيم ملي.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 49 1393/01/24 نظرات (0)

سرپرست تيم پرسپوليس گفت: حضور در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا شوخي نيست و اگر بخواهيم با اين وضعيت به اين مسابقات برويم مضحکه مردم مي‌شويم و آبروي فوتبال را مي‌بريم. قرار است در ليگ قهرمانان آسيا از فوتبال ايران دفاع کنيم. پر هواداراترين تيم آسيا به ليگ قهرمانان آسيا رسيده و بايد کاري کنيم که حرفي براي گفتن داشته باشيم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 70 1393/01/24 نظرات (0)

باشگاه السد اسامي 19 بازيکن اين تيم که براي ديدار مقابل سپاهان با پرواز جت اختصاصي به اصفهان خواهند آمد را اعلام کرد که رائول گونزالس غايب بزرگ اين فهرست است.

محمد صقر, سعد الدوسري, مهند نعيم, عبدالکريم حسن, المهدي علي، مسعد الحمد, نذير بلحاج, لي جونگ, مصعب خضر, ابراهيم ماجد, صالح بدر, محمد عبدالرب, حسن الهيدوس, على اسد, خلفان ابراهيم, محمد کسولا, يوسف احمد, جاسر يحيي و رودريگو تاباتا، نفراتي هستند که امشب (يکشنبه) براي ديدار با سپاهان عازم اصفهان خواهند شد.

 سپاهان سه شنبه در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 ميزبان السد خواهد بود.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/24 نظرات (0)

مديرعامل الشباب عربستان گفت: براي اين رويارويي کاملا تمرکز کرده‌ايم. اميدوارم نه فقط هواداران، بلکه کل همه اعراب و به خصوص جوانان، الشباب را به طور خاص حمايت کنند که بتوانيم برنده شويم و مجوز صعود خود را براي براي حضور در مرحله بعد قطعي کنيم.

در شرايط کنوني الشباب در گروه نخست با 9امتياز از 4 بازي صدرنشين است. الجزيره امارات 7 امتيازي است و در رده دوم بسر مي‌برد. استقلال تهران نيز با 4 امتياز در رده سوم مترصد لغرش دو تيم فوق است.

الريان قطر نيز با 3 امتياز در رده چهارم جاي گرفته است.

ديدار شاگردان امير قلعه‌نويي ساعت 22 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/24 نظرات (0)

از سوي کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان 7 بازيکن قرمزپوش به تيم ملي دعوت شدند اما اين بازيکنان در شرايطي بايد روز دوشنبه ايران را به مقصد آفريقاي جنوبي ترک کنند که مشکل مالياتي‌شان براي آنها دردسرساز شده و بازيکنان را مجبور کرده تا به دنبال رفع اين مشکل باشند.

البته علي پروين نيز پس از تماس‌ بازيکنان، گفت‌وگوهايي با رئيس اداره ماليات داشته که مشکل اين ملي‌پوشان زودتر حل شود.

اين در شرايطي است که از برخي از قراردادهاي بازيکنان ماليات کسر شده اما به حساب اداره ماليات واريز نشده است.

تيم ملي فوتبال کشورمان قرار است فردا شب تهران را به مقصد آفريقاي جنوبي براي برگزاري يک اردو ترک کند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1393/01/24 نظرات (0)

هواداران و فتح الله زاده با هم اشک ریختند !

پس از بازی استقلال و تراکتورسازی شماری از هواداران استقلال به علی فتح‌الله زاده گلایه کردند که چرا اجازه داده مجیدی، نکونام و منتظری از استقلال بروند. 

فتح‌الله زاده که در حال صحبت بود ناگهان احساسی شد و به همراه یک هوادار شروع به گریه کردن کرد

یکی از تماشاگران استقلال به سمت فتح‌الله‌زاده هجوم برد و در حالی که برخی فکر می‌کردند او برای دعوا به سمت مدیر عامل استقلال هجوم برده، اما او را در آغوش گرفت. 

این هوادار استقلال که پیراهنی را با عکس فرهاد مجیدی پوشیده بود در حالی که به شدت اشک می‌ریخت، فتح الله‌زاه زاده را درآغوش گرفته بود که در نهایت با وساطت یگان ویژه نیروی انتظامی این هوادار از فتح‌الله‌زاده جدا شد

* یک هوادار معلول که گفت حاضرم پاهایم هیچ‌وقت خوب نشود اما فرهاد مجیدی به استقلال بازگردد  

محمدحسين قلی نیا بازدید : 59 1393/01/23 نظرات (0)

رونالدو در فینال جام حذفی اسپانیا کفش های جدیدی را به پا خواهد کرد.کفش هایی طلایی که شرکت نایک آن را تولید کرده است.این کفش ها به گفته شرکت سازنده ویژگی های خاصی دارد و رونالدو اولین نفری است که این محصول جدید را به پا خواهد کرد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 45 1393/01/23 نظرات (1)

علی دایی كه اعتقادات مذهبی‌اش را حتی در كنار زمین بروز می‌دهد، لحظاتی پس از كسب سهمیه آسیایی سجده شكر به جای آورد. این عكس را یكی از همراهان كاروان پرسپولیس با گوشی موبایل خود انداخته است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 42 1393/01/23 نظرات (0)

* امير قلعه‌نويي نيز با لباس شخصي با لباس شخصي به محل تمرين آمد و با منصور پورحيدري و ميرشاد ماجدي به گفت‌وگو پرداخت.

* قبل از شروع تمرين حنيف عمران‌زاده که روز گذشته دهمين گلش را براي استقلال در فصل جاري به ثمر رسانده بود در ميان خبرنگاران نشست. عمران‌زاده با شوخي و کنايه مي‌گفت فصل بعد يا ميروم قطر يا در ختافه اسپانيا بازي مي‌کنم يا در نساجي هستم که اين موضوع با خنده جمع توأم شد.

* حجت‌الاسلام مالک در تمرين امروز استقلال حضور داشت و به بازيکنان تيم استقلال لباس احرام داد.

* پژمان نوري، ساموئل، آرش برهاني جزء نفراتي بودند که به تمرين ريکاوري پرداختند و در بقيه دقايق تمرين نظاره‌گر ديگر کارهاي آبي‌پوشان شدند.

* تعداد 20 نفر از هواداران تيم استقلال در سکوت کامل در گوشه‌اي از ورزشگاه نشسته بودند و تمرين آبي‌پوشان را نگاه مي‌کردند.

* قرار است بازيکنان تيم استقلال دوشنبه ساعت 18 تهران را به مقصد عربستان ترک کرده تا به اين ترتيب براي ديدار مقابل الشباب آماده شوند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/23 نظرات (0)

 تيم فوتبال پرسپوليس در هفته سي‌ام ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور برابر استقلال خوزستان با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيد و عنوان دوم رقابت‌هاي ليگ امسال را به خود اختصاص داد.

در پايان اين بازي نيلسون کوريا با هم‌تيمي‌هايش و هواداران در پرسپوليس خداحافظي کرد و ظاهرا قرار نيست فصل آينده در پرسپوليس بماند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 51 1393/01/22 نظرات (1)

 علي فتح‌الله‌زاده پيش از ديدار اين تيم مقابل تراکتورسازي درباره قهرماني تيمش گفت: به اميد خدا قهرمان مي‌شويم. من حتي به رختکن تراکتوري‌ها نرفتم براي اينکه سوء‌تفاهمي ايجاد نشود. بازيکنان‌مان بجنگند قهرمان مي‌شويم.

 

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که اگر استقلال قهرمان نشود قلعه‌نويي مي‌ماند، گفت: من نه، اما او خواهد ماند. البته اگر دوم هم شويم خوب است. سال گذشته قهرمان شديم و در آسيا در جايگاه سوم قرار گرفتيم اما اذيت شديم.

 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سؤال که قلعه‌نويي گفته ديگر در استقلال نمي‌مانم، اظهار داشت: خير او را نگه مي‌دارم اما خودم انشاء‌الله از استقلال رفتني هستم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1393/01/22 نظرات (0)

در حالي که کمتر از 2 ساعت تا آغاز ديدار استقلال و تراکتورسازي باقي مانده است نزديک به 15 هزار هوادار دو تيم در ورزشگاه آزادي حضور دارند و سر و صداي زيادي در استاديوم آزادي راه انداخته اند.

 

به نقل از فارس، هواداران تراکتورسازي که نزديک به 3 هزار نفر هستند با استقرار در جايگاه پرسپوليسي ها و با د دست داشتن پرچم قرمز تيم محوبو خود را تشويق مي کنند.

 

* کرکري طرفداران دو تيم از ساعت ها قبل آغاز شده و بيرون از استاديوم هر دو تيم مورد تشويق قرار گرفتند.

 

* طرفداران استقلال در واکنش به شعارهاي طرفداران تراکتوسازي با ساختن شعري که به تيم ملي اکوادور ربط دارد تراکتورسازي را تيم بازنده بازي امروز معرفي مي کنند. همچنين استقلالي ها عليه علي کريمي شعار داده و براي دقايقي مجيدي و قلعه نويي را تشويق مي کنند.

 

*علي فتح الله زاده و سيد مهدي علوي امروز بعد از حضور در اردوي استقلال راهي امام زادگان پنج تن واقع در لويزان رفته تا نذر خود را پيش از بازي ادا کنند.

 

* مسئولان برگزاري بازي در تدارک امور جشن قهرماني هستند تا در صورت قهرماني استقلال همه چيز مهيا باشد.

 

* طرفداران تراکتوررسازي شعار معروف «هل ياتار» را سر مي دهند و از سويي استقلالي ها سرود قهرماني مي خوانند.

 

* اتوبوس تيم استقلال ساعت 17 راهي ورزشگاه آزادي شد.

 

* مسئولان برگزاري بازي پرچمي را در طبقه دوم نصب کرده اند که روي آن نوشته شده« معتادمجرم نيست، بيمار است، ياري اش کنيم».

 

ديدار دو تيم از ساعت 19 برگزار خواهد شد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 141
  • بازدید سال : 2,720
  • بازدید کلی : 16,190