loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/01/24 نظرات (0)

صادقیان در سال ۱۳۷۰ در تبریز متولد شد. تا ۱۳ سالگی ساکن این شهر بود و در این زمان به همراه خانواده به اصفهان نقل مکان کرد. در این زمان زیر نظر محمود یاوری در تیم‌ملی نونهالان ایران به فوتبال مشغول بود. در اصفهان در تیم نوجوانان باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به بازی پرداخت و تا ۲۱ سالگی که راهی پرسپولیس شد، در همین باشگاه مشغول بازی بود.

او در جام جهانی نوجوانان سال ۲۰۰۹ که در کشور نیجریه برگزار شد به عنوان کاپیتان در تیم ملی نوجوانان ایران حضور داشت و در بازی اول مقدماتی مقابل تیم گامبیا یک گل به ثمر رساند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 52 1393/01/24 نظرات (0)

يکي از ملي پوشان تيم استقلال که در دوراهي استقلال و تيم ملي قرار گرفته هاشم بيک زاده است. اين بازيکن که به دليل پرداخت نشدن برخي از مطالبات خود ناراحت است در گفت و گو با فارس اظهار داشت: ديروز به تمرين نرفتم چون خسته بودم. البته بس که به دنبال مدير عامل باشگاه دويدم خسته شدم چون آقاي فتح الله زاده جواب تلفنم را نمي‌دهد.

مدافع استقلال در پاسخ به اين سوال که شايد دست فتح الله زاده بسته است و نمي‌تواند به همه بازيکنان پول بدهد گفت: چرا آن زماني که پول به باشگاه آمد بين ما تقسيم نشد؟بايد به ما هم به اندازه خودمان پول مي‌دادند و من در اين باره بارها با آقاي فتح الله زاده صحبت کرده بودم.

بيک زاده در خصوص اينکه سرانجام به اردوي تيم ملي مي رود يا بايد مقابل الشباب بازي کند گفت: اين موضوعي است که فدراسيون و باشگاه استقلال بايد آن را حل کنند. من بازيکن باشگاه هستم و مطمئنم آنها مصلحت تيم ملي را هم در نظر مي‌گيرند. اميدوارم فدراسيون تصميمي درست بگيرد که نه استقلال ضرر کند و نه تيم ملي.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 49 1393/01/24 نظرات (0)

سرپرست تيم پرسپوليس گفت: حضور در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا شوخي نيست و اگر بخواهيم با اين وضعيت به اين مسابقات برويم مضحکه مردم مي‌شويم و آبروي فوتبال را مي‌بريم. قرار است در ليگ قهرمانان آسيا از فوتبال ايران دفاع کنيم. پر هواداراترين تيم آسيا به ليگ قهرمانان آسيا رسيده و بايد کاري کنيم که حرفي براي گفتن داشته باشيم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 70 1393/01/24 نظرات (0)

باشگاه السد اسامي 19 بازيکن اين تيم که براي ديدار مقابل سپاهان با پرواز جت اختصاصي به اصفهان خواهند آمد را اعلام کرد که رائول گونزالس غايب بزرگ اين فهرست است.

محمد صقر, سعد الدوسري, مهند نعيم, عبدالکريم حسن, المهدي علي، مسعد الحمد, نذير بلحاج, لي جونگ, مصعب خضر, ابراهيم ماجد, صالح بدر, محمد عبدالرب, حسن الهيدوس, على اسد, خلفان ابراهيم, محمد کسولا, يوسف احمد, جاسر يحيي و رودريگو تاباتا، نفراتي هستند که امشب (يکشنبه) براي ديدار با سپاهان عازم اصفهان خواهند شد.

 سپاهان سه شنبه در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 ميزبان السد خواهد بود.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 72 1393/01/24 نظرات (0)

اشکان دژاگه که دومين فصل حضور خود در اين تيم لندني را تجربه مي‌کند در ديدارهاي اخير اين تيم زير نظر فليکس ماگات نمايش خوبي ارائه کرده و يکي از بازيکناني بوده که در تمامي ديدارها عملکرد قابل اشاره‌اي داشته است.

هافبک تيم ملي فوتبال ايران امروز (يکشنبه) در صفحه فيس بوک خود پيامي را رو به هوادارانش نوشته است که در زير مي‌خوانيد.

«سلام دوستان. ديروز ما يک بر صفر به پيروزي رسيديم. اکنون نياز داريم که همچنان با آمادگي صد در صد به کارمان ادامه دهيم.»

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/24 نظرات (0)

مديرعامل الشباب عربستان گفت: براي اين رويارويي کاملا تمرکز کرده‌ايم. اميدوارم نه فقط هواداران، بلکه کل همه اعراب و به خصوص جوانان، الشباب را به طور خاص حمايت کنند که بتوانيم برنده شويم و مجوز صعود خود را براي براي حضور در مرحله بعد قطعي کنيم.

در شرايط کنوني الشباب در گروه نخست با 9امتياز از 4 بازي صدرنشين است. الجزيره امارات 7 امتيازي است و در رده دوم بسر مي‌برد. استقلال تهران نيز با 4 امتياز در رده سوم مترصد لغرش دو تيم فوق است.

الريان قطر نيز با 3 امتياز در رده چهارم جاي گرفته است.

ديدار شاگردان امير قلعه‌نويي ساعت 22 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/24 نظرات (0)

از سوي کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان 7 بازيکن قرمزپوش به تيم ملي دعوت شدند اما اين بازيکنان در شرايطي بايد روز دوشنبه ايران را به مقصد آفريقاي جنوبي ترک کنند که مشکل مالياتي‌شان براي آنها دردسرساز شده و بازيکنان را مجبور کرده تا به دنبال رفع اين مشکل باشند.

البته علي پروين نيز پس از تماس‌ بازيکنان، گفت‌وگوهايي با رئيس اداره ماليات داشته که مشکل اين ملي‌پوشان زودتر حل شود.

اين در شرايطي است که از برخي از قراردادهاي بازيکنان ماليات کسر شده اما به حساب اداره ماليات واريز نشده است.

تيم ملي فوتبال کشورمان قرار است فردا شب تهران را به مقصد آفريقاي جنوبي براي برگزاري يک اردو ترک کند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1393/01/24 نظرات (0)

هواداران و فتح الله زاده با هم اشک ریختند !

پس از بازی استقلال و تراکتورسازی شماری از هواداران استقلال به علی فتح‌الله زاده گلایه کردند که چرا اجازه داده مجیدی، نکونام و منتظری از استقلال بروند. 

فتح‌الله زاده که در حال صحبت بود ناگهان احساسی شد و به همراه یک هوادار شروع به گریه کردن کرد

یکی از تماشاگران استقلال به سمت فتح‌الله‌زاده هجوم برد و در حالی که برخی فکر می‌کردند او برای دعوا به سمت مدیر عامل استقلال هجوم برده، اما او را در آغوش گرفت. 

این هوادار استقلال که پیراهنی را با عکس فرهاد مجیدی پوشیده بود در حالی که به شدت اشک می‌ریخت، فتح الله‌زاه زاده را درآغوش گرفته بود که در نهایت با وساطت یگان ویژه نیروی انتظامی این هوادار از فتح‌الله‌زاده جدا شد

* یک هوادار معلول که گفت حاضرم پاهایم هیچ‌وقت خوب نشود اما فرهاد مجیدی به استقلال بازگردد  

محمدحسين قلی نیا بازدید : 52 1393/01/23 نظرات (0)

 کاستا 25 ساله بعد از ديدار رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا که 10 روز قبل مقابل بارسلونا در نيوکمپ برگزار شد، از مصدوميت ران راست رنج مي برد.

او در بازي برگشت که روز چهارشنبه برگزار شد و با صعود اتلتيکو ( 1 -1 و 0 - 1 ) همراه بود، غايب بود.

اتلتيکو مادريد که به صورت غير منتظره در جمع چهارم تيم برتر ليگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است، آخر آوريل در مرحله نيمه نهايي به مصاف چلسي مي رود.

اين تيم قبل از برگزاري هفته سي و سوم با يک امتياز بيشتر از بارسا و فاصله سه امتيازي با رئال مادريد در صدر جدول لا ليگا قرار دارد.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 2,702
  • بازدید کلی : 16,172