loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 129 1393/02/08 نظرات (0)
روز گذشته لیورپول در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه دو بر صفر از چلسی شکست خورد تا راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر برای این تیم ناهموارتر از گذشته شود.

در یکی از صحنه‌ای این بازی، استیون جرارد برای اینکه بازی را به سرعت آغاز کند در صدد گرفتن توپ از دستان مورینیو بود؛ اما سرمربی پرتغالی در ابتدا از دادن توپ امتناع کرد.

این حرکت مورینیو توسط رسانه‌های اسپانیایی با واکنش گواردیولا در ال‌کلاسیکوی فصل 11-2010 در مقابل کریستیانو رونالدو مقایسه شده است!
محمدحسين قلی نیا بازدید : 47 1393/01/28 نظرات (0)

آنخل دي‌ماريا خيلي زود و در دقيقه 11 روي پاس کريم بنزما و در صحنه‌اي مشکوک به آفسايد صاحب توپ شد و با ضربه‌اي زيبا موفق شد گل نخست رئال و اين ديدار را به ثمر برساند تا قوهاي سپيد مادريد يک بر صفر از حريف سنتي خود پيش بيافتند.

 

نيمه نخست اين مسابقه با وجود حملات بارسلونا و نيز ضدحملات خطرناک رئال مادريد با همان نتيجه يک بر صفر به سود رئال خاتمه يافت.

 

در دقيقه 68 بارترا مدافع پيش‌تاخته بارسلونا روي ضربه کرنر و به ضربه‌اي سر موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند اما اين پايان کار نبود و در شرايطي که بارسلونا در تدارک حملات گسترده براي زدن گل دوم بود، گرت بيل روي استارتي سريع موفق شد به زيبايي دروازه بارسلونا را باز کرده و در دقيقه 85 نتيجه را 2 بر يک به سود رئال کند.

 

اين ديدار در نهايت با همين نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

 

در اين مسابقه پپه، ژابي آلونسو و ايسکو از رئال مادريد و نيمار و ماسکرانو از بارسلونا کارت زرد گرفتند.

 

بدين ترتيب بارسلونا در ناکامي‌هاي اين روزهاي خود هت‌تريک کرد و پس از حذف از ليگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته و شکست مقابل گرانادا و کمرنگ شدن اميدهاي قهرماني در لاليگا، در جام حذفي هم ناکام ماند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 72 1393/01/26 نظرات (0)

رئال مادريد و بارسلونا تاکنون 6 بار در رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري با يکديگر ديدار کردند که سهم هر يک از دو تيم سه پيروزي بوده است.

کوپا‌دل‌ري تاکنون 6 فينال ال‌کلاسيکويي در تاريخ 112 ساله‌اش برگزار کرده اما هفتمين ال‌کلاسيکو بين دو قدرت اسپانيا فردا شب ساعت 24 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

رسلونا و رئال مادريد چهارشنبه شب بار ديگر در مستايا مقابل يکديگر به ميدان بروند تا نتيجه هفتمين ال‌کلاسيکو در فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري مشخص شود.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 48 1393/01/24 نظرات (0)

"آندرس اینیستا" می‌گوید او و هم تیمی‌هایش باید هرچه سریع‌تر این شکست را فراموش کرده و به بازی حساس چهارشنبه شب برابر رئال مادرید در فینال جام حذفی تمرکز کنند. اینیستا گفت:‌ این شکست گامی رو به عقب بود. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها بهره ببریم. بسیار سخت است که در چنین بازی‌های شکست خورد. چهارشنبه شب بازی بسیار حساسی پیش‌رو داریم. باید هر چه سریع‌تر شکست برابر گرانادا را فراموش کنیم و به‌ این بازی حساس فکر کنیم. زنده باد بارسا!

محمدحسين قلی نیا بازدید : 47 1392/12/10 نظرات (0)

توماس مولر از بازيکناني است که در روزهاي اخير شايعه‌هاي زيادي درباره علاقه بارسلونا به جذب او به گوش رسيده است و حتي رسانه‌هاي اسپانيايي نوشتند که بارسلونا به اين بازيکن جوان ملي پوش پيشنهاد داده است. مولر که سهم بسزايي در قهرماني بايرن در فصل قبل ليگ قهرمانان اروپا داشت، تاکيد کرد که اصلا در انديشه جدايي از بايرن مونيخ نيست. او گفت: هيچ پيشنهادي از بارسلونا به من داده نشده است. همه آنچه دراين‌باره گفته مي‌شود شايعه و بي‌اعتبار است. در بايرن روزهاي خوبي را پشت سر مي‌گذارم و دليلي براي جدايي نمي‌بينم. او افزود: حتي اگر پيشنهادي به من داده شود، از بايرن نمي‌روم. براي من تيمي بهتر از بايرن وجود ندارد. در سال‌هاي اخير پيشنهادهاي زيادي داشته‌ام اما همه آنها را به خاطر بايرن رد کرده‌ام؛ چرا که تيمم را دوست دارم و اصلا به جدايي از آن فکر نمي‌کنم. مولر که گل دوم بايرن را در ديدار برابر آرسنال در دور رفت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، در پايان سخنان خود گفت: مي‌خواهم با بايرن به افتخارات زيادي دست يابم. هنوز در آغاز راه هستم و انگيزه زيادي براي کسب جام‌هاي متعدد دارم. مي توانم در بايرن به آنچه آرزويش را دارم، برسم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 58 1392/12/04 نظرات (0)


شب گذشته (شنبه) براي ليونل مسي شب تلخ و شيريني بود. بارسلونا در خانه رئال سوسيه‌داد با نتيجه 3 بر يک متحمل شکست سنگيني شد و با سقوط به رده دوم جدول، فاصله‌اش با رئال مادريد صدرنشين به 3 امتياز رسيد.
تک گل اين بازي را ليونل مسي به ثمر رساند تا شمار گل‌هاي اين فصل‌اش در لاليگا را به عدد 14 برساند. اين گل همچنين مجموع کل گل‌هاي مسي در لاليگا را به عدد 228 رساند تا او در کنار رائول گونزالس، کاپيتان پيشين رئال مادريد در رده سوم جدول برترين گلزنان تاريخ لاليگا قرار بگيرد. 
اکنون مسي در جدول برترين گلزنان تاريخ لاليگا فقط 2 نفر را بالاتر از خود مي‌بيند که اولين آنها هوگو سانچس با 234 گل است و دومي تلمو سارا با 251 گل.
گلي که فوق‌ستاره آرژانتيني بارسلونا در بازي با سوسيه‌داد به ثمر رساند، شمار بازي‌هاي متوالي اخيري که او در آنها گلزني کرده است را به عدد 5 رساند.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 64 1392/12/04 نظرات (0)

به دنبال این باخت سنگین که شنبه شب و در آغاز هفته بیست وپنجم لالیگا اتفاق افتاد جمعی از هواداران در شبکه های اجتماعی عامل این شکست را ویکتور والدز خواندند.

 

همچنین برخی هواداران باخت سنگین 3 بر یک این تیم مقابل سوسیداد را فاجعه آمیر وننگ آور توصیف کردند.

 

شمار زیادی از آنها عکس پیراهنی را که روی آن نام کاسیاس حک شده بود و بالای دست یک هوادار کاتالان در ورزشگاه قرارداشت در شبکه توییتر بصورت گسترده رد وبدل کردند.

 

به نوشته هواداران این باخت موضوع به خدمت گرفتن یک دروازه بان جدید برای حراست از دروازه این تیم برای جایگزینی از والدز که مدت ها بر سر زبانهاست جدی تر می کند.

 

بر اساس این گزارش، برخی نشریات ورزشی امروز اسپانیا خراردو مارتینو ، سرمربی بارسا را ضعیف و مقصر ناکامی های متوالی باسلونا دانستند. 

 

بارسلونا با این شکست پس از رئال مادرید که در بازی همزمان توانست حریف خود را در سانتیاگو برنابئو به راحتی شکست دهد به رده دوم جدول سقوط کرد.

 

این پیروزی، سوسیداد را در فاصله یک امتیازی اتلتیکو بیلبائو در مکان چهارم قرار داد.کاتالان ها در صورت عدم شکست آتلتیکو مادرید دیگر مدعی قهرمانی لالیگا در دیدار یکشنبه شب در خانه اوساسونا به رده سوم سقوط می کنند.

درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 184
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 2,757
  • بازدید کلی : 16,227