loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 107 1393/02/08 نظرات (0)

 پرویز مظلومی برای استقلالی‌ها یادآور پیروزی‌های متوالی در دربی است، او توانست قرمزپوشان پایتخت را در 5 بازی متوالی 4 بار شکست دهد و رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کند.پرویز سوبله ‌چوبله در دو فصلی که هدایت استقلال را بر عهده داشت نتایج خوبی گرفت و در سالی که آبی‌ها را قهرمان جام ‌حذفی کرده بود از سوی اعضای هیأت ‌مدیره کنار گذاشته شد! 

كه درمصاحبه اي گفت: اگر امسال من سرمربی استقلال بودم، با این نتایج مرا دار می‌زدند

محمدحسين قلی نیا بازدید : 111 1393/02/08 نظرات (0)

خیلی ها تصور می کردند قلعه نویی از استقلال خواهد رفت اما وی در گفت و گویی از تمایل خود برای ماندن در استقلال خبر داد و تاکید کرد بی معرفتی است با این شرایط از استقلال برود.

جالب است بدانید هم این موضوع و هم هزینه میلیاردی برای رستوران خیابان ملاصدرا قلعه نویی را وادار به ماندن در تهران کرده است.

ژنرال آبی ها با هزینه ای بالا یک رستوران بسیار بزرگ در خیابان ملاصدرا و در پشت ورزشگاه آرارات تهران احداث کرده و در تدارک افتتاح آن است و به همین دلیل قصد دارد امسال را در تهران بماند و علاوه بر افتتاح این رستوران امور مربوط به آن را زیر نظر داشته باشد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 128 1393/02/08 نظرات (0)
روز گذشته لیورپول در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه دو بر صفر از چلسی شکست خورد تا راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر برای این تیم ناهموارتر از گذشته شود.

در یکی از صحنه‌ای این بازی، استیون جرارد برای اینکه بازی را به سرعت آغاز کند در صدد گرفتن توپ از دستان مورینیو بود؛ اما سرمربی پرتغالی در ابتدا از دادن توپ امتناع کرد.

این حرکت مورینیو توسط رسانه‌های اسپانیایی با واکنش گواردیولا در ال‌کلاسیکوی فصل 11-2010 در مقابل کریستیانو رونالدو مقایسه شده است!
محمدحسين قلی نیا بازدید : 78 1393/02/08 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران سردار ازمون این بازیکن جوان ایرانی با مصدومیت از ناحیه همسترینگ روبه رو است وی به همین دلیل بازی روز گذشته مقابل زسکا مسکو را از دست داد البته این مصدومیت شدید نیست و سردار ازمون به زودی به میادین برخواهد گشت.


محمدحسين قلی نیا بازدید : 106 1393/02/08 نظرات (0)

نوري درباره عدم حضورش در اردوي آفريقا و علاقه کي روش به او عنوان مي کند: «من تحت هر شرايطي خود را سرباز تيم ملي مي دانم و براي موفقيت تيم کشورم دعا مي کنم. اين وظيفه من است. باعث افتخارم است که مربي بزرگي مثل کي روش سبک فوتبالم را قبول دارد اما اين مساله دليل نمي شود که من هميشه در تيم ملي باشم. زيرا کي روش تصميم نهايي را مي گيرد و حتما صلاح دانسته من در اردوي آفريقا نباشم. اميدوارم تيم ملي در بازي هاي باقيمانده تا جام جهاني بهترين کار را انجام دهد و من نيز اين شانس را داشته باشم که باتيم ملي به برزيل بروم. اگر هم اين اتفاق نيفتد براي موفقيت تيم ملي و شخص کي روش انرژي مثبت مي فرستم.»

محمدحسين قلی نیا بازدید : 113 1393/02/08 نظرات (0)

رحيمي که پيش از اين مديرعاملي باشگاه سپاهان را بر عهده داشته از بازيکنان سابق اين باشگاه اصفهاني است که سال‌ها رئيس فدراسيون هندبال کشورمان بود و در اين حوزه ورزشي فعاليت مي کرد. وي سپس مديرعامل باشگاه سپاهان شد که بنا به دلايلي فصل گذشته از اين سمت کناره‌گيري کرد.

باشگاه پرسپوليس هم بعد از رفتن محمد رويانيان از مديرعاملي اين باشگاه به سرپرستي علي پروين اداره مي شد که بالاخره اعضاي هيات مديره جديد اين باشگاه در اين باره به جمع بندي رسيدند تا رحيمي که از مديران فوتبالي و پيشکسوت فوتبال کشورمان هست بر مسند مديرعاملي اين باشگاه تکيه بزند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 84 1393/02/06 نظرات (0)

 ديدار دو تيم فجرسپاسي و پيکان در مرحله پلي آف ليگ برتر فوتبال از ساعت 17 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شد که بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

 

بازي دو تيم بسيار پربرخورد بود به طوريکه محمدرضا اکبريان داور مسابقه به عليرضا محمد، امين ترکاشوند، مجيد خدابنده‌لو، محمد صادق باراني و سعيد حلافي از پيکان و سعيد قزل، رامتين سليمان نژاد، محمد نزهتي، محمد حيدري و عليرضا جليلي از فجر کارت زرد نشان داد.

 

پس از پايان بازي در نيمه اول بين سعيد حلافي و جليلي درگيري پيش آمد.

 

در نيمه دوم نيز بازيکنان به داور اعتراض‌هاي زيادي داشتند.

 

در دقيقه 60 پيکان روي يک ضربه کاشته به گل رسيد که کمک داور آن را آفسايد اعلام کرد.

 

برنده اين دو بازي در مجموع دو ديدار رفت و برگشت در ليگ برتر حضور خواهد داشت. پيکان فصل گذشته در ليگ دسته اول بازي کرد از سد تيم سياه‌جامگان مشهد عبور کرد و به اين مرحله رسيد و فجرسپاسي در رده چهاردهم جدول ليگ برتر قرار داشت.

 

با اين تساوي شانس پيکان براي حضور در ليگ برتر بيشتر شد زيرا آنها 11 ارديبهشت در خانه خودشان بايد به مصاف فجر بروند و مساوي بدون گل در خانه حريف نتيجه خوبي براي اين تيم محسوب مي‌شود.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 75 1393/02/05 نظرات (0)

 آئين‌نامه جديد نقل و انتقالات فوتبال ايران مراحل تکميلي‌اش را طي مي‌کند و قرار است هفته آينده اين آئين‌نامه به طور رسمي به باشگاه‌ها ابلاغ و اعلام شود.

بر اساس اين آئين‌نامه هر باشگاه فقط مي‌تواند 18 بازيکن بزرگسال براي فصل آينده در اختيار داشته باشد و ساير بازيکنان ليگ برتري بايد از رده‌هاي سني زير 21 و 23 سال و زير 19 سال انتخاب شود.

غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ با تائيد اين خبر به فارس گفت: سعي بر اين شده تا سهميه تيم‌هاي پايه در ليگ برتر بيشتر شود تا به اين ترتيب تيم‌هاي ليگ برتري چهره جوان‌تري پيدا کند. فصل نقل و انتقالات هم با ابلاغ آئين‌نامه جديد آغاز خواهد شدکه فکر مي‌کنم هفته آينده اين اتفاق بيفتد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/02/04 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاري اسپانيا ، پايگاه فوتبال ديرکت نوشت مسئولان ليورپول به زودي پيشنهاد خود را براي به خدمت گرفتن فرانسيسکو آلارکون (ايسکو) به باشگاه رئال ارائه خواهند داد.

روزنامه آ اس اسپانيا نوشت مسئولان ليورپول که در آستانه اولين قهرماني در ليگ انگليس پس از 23 سال قرار دارند ، مي خواهند فصل آينده در ليگ قهرمانان اروپا تيم خود را تقويت کنند.به اعتقاد برندان راجرز سرمربي ليورپول ايسکو حتي مي تواند جانشين خوبي در دراز مدت براي استيون جرارد کاپيتان کهنه کار اين تيم باشد.

ايسکو در تابستان از مالاگا راهي رئال مادريد شد ولي نتوانست به عنوان بازيکن اصلي در ترکيب رئال خود را مطرح کند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 47 1393/02/04 نظرات (0)

پپ گوارديولا سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان در پي شکست تيمش مقابل رئال مادريد اسپانيا در بازي رفت مرحله نيمه نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا گفت: هنوز نود دقيقه براي جبران اين شکست فرصت داريم.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 2,711
  • بازدید کلی : 16,181