loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 75 1393/02/13 نظرات (0)

مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا و ليگ اروپا برگزار شد و تيم‌هاي رئال مادريد و آتلتيکو مادريد به فينال ليگ قهرمانان اروپا و تيم‌هاي بنفيکا و سويا به فينال ليگ اروپا راه يافتند.

 

ساکرنت رده بندي 10 تيم برتر باشگاهي فوتبال جهان را روز گذشته (پنجشنبه) منتشر کرد که رئال مادريد بالاتر از آتلتيکو مادريد در صدر اين فهرست قرار دارد.

** فهرست 10 تيم برتر فوتبال جهان

 

1- رئال مادريد - اسپانيا

2- آتلتيکو مادريد – اسپانيا

3- بايرن‌ مونيخ – آلمان

4- ليورپول – انگليس

5- چلسي – انگليس

6- بوروسيادورتموند – آلمان

7- منچسترسيتي –انگليس

8- بنفيکا – پرتغال

9- پاري‌سن‌ژرمن – فرانسه

10- يوونتوس – ايتاليا

محمدحسين قلی نیا بازدید : 128 1393/02/08 نظرات (0)
روز گذشته لیورپول در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه دو بر صفر از چلسی شکست خورد تا راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر برای این تیم ناهموارتر از گذشته شود.

در یکی از صحنه‌ای این بازی، استیون جرارد برای اینکه بازی را به سرعت آغاز کند در صدد گرفتن توپ از دستان مورینیو بود؛ اما سرمربی پرتغالی در ابتدا از دادن توپ امتناع کرد.

این حرکت مورینیو توسط رسانه‌های اسپانیایی با واکنش گواردیولا در ال‌کلاسیکوی فصل 11-2010 در مقابل کریستیانو رونالدو مقایسه شده است!
محمدحسين قلی نیا بازدید : 70 1393/02/02 نظرات (0)

باشگاه منچستريونايتد خبر جدايي مويس، سرمربي اسکاتلندي خود را تاييد کرد.

اين باشگاه در بيانيه رسمي خود آورده است منچستر يونايتد از تلاش‌هاي فراوان و صادقانه مويس قدرداني مي‌کند.

باشگاه منچستر يونايتد هنوز جايگزين مويس را انتخاب نکرده است. کارلوس کي‌روش،يورگن کلوپ و لوئيس فان خال جدي‌ترين گزينه‌هاي جايگزيني مويس هستند که در اين ميان شانس فان خال و کي‌روش بيشتر است البته از انگليس خبر مي‌رسد که سرمربي شياطين سرخ بعد از جام جهاني انتخاب مي‌شود و فعلا هدايت موقت اين تيم به رايان گيگز و نيکي بات داده مي‌شود.

منچستر يونايتد در فصل جاري نتايج کابوس واري با ديويد مويس گرفت. شاگردان مويس با 57 امتياز در رده هفتم جدول رده‌بندي قرار دارند و پس از 19 سال نمي‌توانند در ليگ قهرمانان اروپا حضور يابند. منچستريونايتد از 34 بازي که در فصل جاري ليگ جزيره انجام داده است يازده شکست ، شش تساوي و تنها 17 پيروزي را به دست آورده است که اين بدترين نتايج تاريخ شياطين سرخ به شمار مي‌آيد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 61 1393/01/30 نظرات (1)

در بيست دقيقه ي ابتدايي، اتلتيکو بازي را طوفاني آغاز کرد اما نتوانست دروازه الچه  را باز کند، پس از الچه توانست چند بار روي دروازه ي اتلتيکو فشار بياورد. تا اينکه نيمه اول دو تيم با تساوي به رختکن رفتند.

با شروع نيمه دوم اتلتيکو براي تثبيت جايگاهش در صدر جدول، بازي تهاجمي را در دستور کارش قرار داد تا اينکه در دقيقه ي 50 ساپونارو مدافع الچه مرتکب خطاي پنالتي شد و يک کارت زرد از داور مسابقه دريافت کرد. الچه خوش شانس بود چون دروازه بان توانست ضربه پنالتي داويد ويا را مهار کند. 

در ادامه ديدار اتلتيکو بر حملاتش افزود و بالاخره در دقيقه ي 72روي سانتر سوسا و ضربه ي سر ميراندا به گل اول رسيد. اين پايان کار نبود،در دقايق پاياني ساپونارو مدافع الچه که روز خوبي را پشت سر نمي گداشت دوباره مرتکب خطاي پنالتي شد. داور ديدار با کارت زرد دوم وي را جريمه و از زمين مسابقه اخراج کرد. ديگو کاستا پشت ضربه پنالتي ايستاد اين بار کاري از دورازبان الچه ساخته نبود و مهاجم اتلتيکو با شوتي دقيق توپ را وارد دروازه ي الچه کرد.

بدين ترتيب فاصله ي اتلتيکو با نزديکترين تعقيب کننده اش يعني رئال مادريد در صدر جدول لاليگا به عدد 6 امتياز رسيد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 72 1393/01/26 نظرات (0)

رئال مادريد و بارسلونا تاکنون 6 بار در رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري با يکديگر ديدار کردند که سهم هر يک از دو تيم سه پيروزي بوده است.

کوپا‌دل‌ري تاکنون 6 فينال ال‌کلاسيکويي در تاريخ 112 ساله‌اش برگزار کرده اما هفتمين ال‌کلاسيکو بين دو قدرت اسپانيا فردا شب ساعت 24 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

رسلونا و رئال مادريد چهارشنبه شب بار ديگر در مستايا مقابل يکديگر به ميدان بروند تا نتيجه هفتمين ال‌کلاسيکو در فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري مشخص شود.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 70 1393/01/24 نظرات (0)

باشگاه السد اسامي 19 بازيکن اين تيم که براي ديدار مقابل سپاهان با پرواز جت اختصاصي به اصفهان خواهند آمد را اعلام کرد که رائول گونزالس غايب بزرگ اين فهرست است.

محمد صقر, سعد الدوسري, مهند نعيم, عبدالکريم حسن, المهدي علي، مسعد الحمد, نذير بلحاج, لي جونگ, مصعب خضر, ابراهيم ماجد, صالح بدر, محمد عبدالرب, حسن الهيدوس, على اسد, خلفان ابراهيم, محمد کسولا, يوسف احمد, جاسر يحيي و رودريگو تاباتا، نفراتي هستند که امشب (يکشنبه) براي ديدار با سپاهان عازم اصفهان خواهند شد.

 سپاهان سه شنبه در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 ميزبان السد خواهد بود.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 72 1393/01/24 نظرات (0)

اشکان دژاگه که دومين فصل حضور خود در اين تيم لندني را تجربه مي‌کند در ديدارهاي اخير اين تيم زير نظر فليکس ماگات نمايش خوبي ارائه کرده و يکي از بازيکناني بوده که در تمامي ديدارها عملکرد قابل اشاره‌اي داشته است.

هافبک تيم ملي فوتبال ايران امروز (يکشنبه) در صفحه فيس بوک خود پيامي را رو به هوادارانش نوشته است که در زير مي‌خوانيد.

«سلام دوستان. ديروز ما يک بر صفر به پيروزي رسيديم. اکنون نياز داريم که همچنان با آمادگي صد در صد به کارمان ادامه دهيم.»

محمدحسين قلی نیا بازدید : 63 1393/01/23 نظرات (1)

عملکرد چشمگير کوکه باعث شده چند باشگاه مطرح اروپايي به فکر به خدمت گرفتن وي بيفتند.

 بر اساس گزارشي که در روزنامه «لا گاتزتا دلو اسپورت» ايتاليا به چاپ رسيده، تيم فوتبال رم يکي از مدعيان قهرماني فصل جاري سري A به دنبال اين تا با پيشنهاد 25 ميليون يورويي هافبک جوان اتلتيکو را در اختيار بگيرد. جالوروسي البته در جذب اين بازيکن 22 ساله کار آساني در پيش نخواهد داشت چرا که پپ گوارديولا نيز در فکر اضافه کردن کوکه به ترکيب بايرن‌مونيخ است.

بر اساس گزارش منتشرشده در روزنامه اسپانيايي «آس»، ناپولي که رافائل بنيتس سرمربيگري‌اش را به عهده دارد ماريو سوارز، هم‌تيمي اسپانيايي کوکه را زيرنظر گرفته است. نايب قهرمان فصل گذشته سري ‌A ايتاليا قصد دارد 10 ميليون يورو صرف خريد اين هافبک 27 ساله کند که عضو تيم ملي اسپانيا هم است.

هم کوکه و هم سوارز اخيراٌ قرارداد خودشان را با اتلتيکو مادريد تمديد کرده‌اند و بايد ديد اين باشگاه اسپانيايي با جدايي اين بازيکنانش موافقت خواهد کرد يا خير.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 75 1393/01/23 نظرات (0)

چزاره پراندلي در فاصله دو ماه تا شروع مسابقات جام جهاني برزيل از نفرات موردنظرش خواسته در تست قواي جسماني سه‌شنبه در ميلان حضور يابند.

 

فهرست 42 نفره تيم ملي ايتاليا به اين شرح است:

 

فرانچسکو باردي (ليورنو)، آنتونيو ميرانته (پارما)، ماتيا پرين(جنووا)، داويد آستوري(کالياري)، ماتئو دارميان(تورينو)، لورنزو دي‌سيلوستري (سمپدوريا)، گابريل پالتا (پارما)، مانوئل پاسکوئل (فيورنتينا)،‌آندرا رانوچيا (اينترميلان)،‌آلبرتو آکيلاني (فيورنتينا)،‌دانيل بازلي (آتلانتا)،‌فدريکو بمادرچي (کروتونه)، آندرا برتولاچي (جنووا)، جياکومو بونانتورا (آتلانتا)، آنتونيو کاندروا(لاتزيو)،‌دانيله دروسي(رم)، آلساندرو فيورنزي(رم)، مارچلو پارلو(پارما)،‌رومولو(ورونا)،‌دومينيکو برادي(ساسولو)، آنتونيو کاسانو(پارما)، آلسيوسرسي(تورينو)، مانولو گابياديني(سمپدرويا)،‌ سيرکو ايمبوله(تورينو)،‌لورنزو اينسينه(ناپولي)،‌جوزپه روسي(فيورنتينا)،‌سميونه زازا(ساسولو)،‌جيان لوييجي بوفون(يوونتوس)،‌سيمونه اسکوفت(اودينزه)، ايگنسايو آباته(آ.ث ميلان)، آندرا بارزاگلي (يوونتوس)،‌لئوناردو بونوچي (يوونتوس)، جيور جيو کليني(يوونتوس)،‌ ماتيا دي‌اسکليو(آ.ث‌ميلان )،‌کلاديو مارکيسيو(يوونتوس )،‌ ريکاردو مونتوليو(آ.ث‌ميلان)، آندرا پيرلو(يوونتوس)،‌آندرا پولي(آ.ث‌ميلان)،‌ماريو بالوتلي (آ.ث‌ميلان)،‌استفان ال‌‌شراوي(آ.ث‌ميلان)،‌پابلو اوسوالدو(يوونتوس)

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1392/12/09 نظرات (0)


دور برگشت مرحله يک شانزدهم نهايي ليگ اروپا با انجام شانزده ديدار به پايان رسيد و تکليف تيم هاي صعود کرده به دور بعد مشخص شد.

روبين کازان که در ديدار رفت به تساوي يک بر يک برابر رئال بتيس دست يافته بود در ديدار برگشت که در روسيه برگزار شد نااميد کننده ظاهر شد و با دو گل تن به شکست داد تا در مجموع با نتيجه سه بر يک بازي را واگذار کند و از صعود به دور بعد بازماند. در اين ديدار سردار آزمون مهاجم ايراني روبين کازان در ترکيب تيمش به ميدان نرفت.

در يکي از حساس‌ترين بازيها يوونتوس که در خانه ترابوزان اسپور به ميدان رفت کار راحتي پيش رو داشت و موفق شد با دو گل از سد اين تيم ترکيه‌اي بگذرد تا با توجه به پيروزي دو بر صفر در ديدار رفت در مجموع با پيروزي چهار بر صفر جواز صعود به دور بعد را به دست آورد. گل‌هاي يوونتوس را در اين ديدار آرتور ويدال در دقيقه 18 و پابلو اوسوالدو در دقيقه 33 به ثمر رساندند.

ناپولي ديگر تيم ايتاليايي که پس از ناکامي در ليگ قهرمانان اروپا شانس خود را در ليگ اروپا آزمايش مي کند با پيروزي برابر سوانسي همچون يوونتوس به مرحله يک هشتم نهايي صعود کرد. شاگردان رافا بنيتس اسپانيايي که در ورزشگاه خانگي خود برابر سوانسي پذيرايي کردند موفق شدند با نتيجه سه بر يک به پيروزي برسند تا با توجه به تساوي بدون گل در ديدار رفت جواز صعود به دور بعد را به دست آوردند. براي ناپولي در اين ديدار خانگي لورنزو(17)،گونسالو هيگواين(78) و اينلر در دقيقه 90 گلزني کردند.

والنسيا که در ديدار رفت با دو گل ديناموکيف را در اوکراين شکست داده بود در ديدار برگشت که در مستايا برگزار شد به تساوي بدون گل دست يافت تا همچون رئال بتيس به دور بعد راه‌ يابد.

اما در يکي از جذاب ترين بازيها فرانکفورت در ورزشگاه خانگي خود به تساوي سه بر سه برابر پورتو دست يافت. ديدار رفت دو تيم که در پرتغال برگزار شد با تساوي دو بر دو به پايان رسيد تا در مجموع اين نماينده پرتغال باشد که با خاطر گل زده بيشتر در خانه حريف جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

اما يکي از ناکامان اين مرحله تيم سرشناس لاتزيو بود که نتوانست از پس لودوگورتس بلغارستان برآيد و حذف شد. لاتزيو که در ديدار رفت با يک گل در ورزشگاه المپيکو شکست خورده بود در ديدار برگشت که در بلغارستان برگزار شد به تساوي سه بر سه دست يافت تا در مجموع با نتيجه چهار بر سه از صعود به دور بعد بازماند.

تاتنهام که در ديدار رفت با يک گل برابر دنيپرو دنيپروپ اوکراين تن به شکست داده بود در ديدار برگشت در وايت هارت لين جبران کرد و با نتيجه سه بر يک به پيروزي رسيد و به جمع شانزده تيم راه يافته به دور بعد پيوست.

آژاکس يکي ديگر از ناکامان اين مرحله بود که شکست تحقير آميزي را برابر رد بول سالزبورگ متحمل شد و از دور رقابت‌ها حذف شد. شاگردان فرانک دي بوئر در ديدار رفت که در هلند برگزار شد با نتيجه دور از انتظار سه بر صفر تن به شکست دادند تا عملا شانسي براي صعود نداشته باشند. آنها در ديدار برگشت خواستند که آبرو داري کنند اما بازهم نااميدکننده ظاهر شدند و با نتيجه سه بر يک بازي را واگذار کردند تا در مجموع با نتيجه تحقير آميز شش بر يک از دور رقابت‌ها کنار روند.

نتايج ديگر ديداها

شاختار يک- ويکتوريا پلژن 2(ويکتوريا پلژن به دور بعد راه يافت)

آلکمار يک- اسلووان ليبرتس يک( آلکمار به دور بعد راه يافت)

بنفيکا سه- پائوک صفر(بنفيکا به دور بعد راه يافت)

فيورنتينا يک – اسبرگ يک(فيورنتينا به دور بعد راه يافت)

گنگ صفر- آنژي 2(آنژي به دور بعد راه يافت)

محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1392/12/04 نظرات (0)


قرعه کشي مرحله گروهي راهيابي به يورو 2016 انجام شد و تيم‌ها حريفان خود را شناختند. به نقل از فارس، بر اساس اين قرعه کشي گروه بندي به شکل زير است:

گروه A

هلند، ترکيه، لتوني، ايسلند، قزاقستان، جمهوري چک

گروه B

بوسني و هرزگوين، رژيم اشغالگر قدس، ولز، قبرس، آندورا، بلژيک

گروه C

اسپانيا، اسلواکي، بلاروس، مقدونيه، لوکزامبورگ، اوکراين

گروه D

آلمان، لهستان، اسکاتلند، گرجستان، گيبرالتار (جبل الطارق)، جمهوري ايرلند

گروه E

انگليس، اسلووني، استوني، ليتواني، سن مارينو، سوييس

گروه F

يونان، روماني، ايرلند شمالي، فنلاند، جزاير فارو، مجارستان

گروه G

روسيه، اتريش، مولداوي، مونته نگرو، ليختن اشتاين، سوئد

گروه H

ايتاليا، نروژ، آذربايجان، بلغارستان، مالت، کرواسي

گروه I

پرتغال، صربستان، آلباني، ارمنستان، دانمارک

محمدحسين قلی نیا بازدید : 58 1392/12/04 نظرات (0)


شب گذشته (شنبه) براي ليونل مسي شب تلخ و شيريني بود. بارسلونا در خانه رئال سوسيه‌داد با نتيجه 3 بر يک متحمل شکست سنگيني شد و با سقوط به رده دوم جدول، فاصله‌اش با رئال مادريد صدرنشين به 3 امتياز رسيد.
تک گل اين بازي را ليونل مسي به ثمر رساند تا شمار گل‌هاي اين فصل‌اش در لاليگا را به عدد 14 برساند. اين گل همچنين مجموع کل گل‌هاي مسي در لاليگا را به عدد 228 رساند تا او در کنار رائول گونزالس، کاپيتان پيشين رئال مادريد در رده سوم جدول برترين گلزنان تاريخ لاليگا قرار بگيرد. 
اکنون مسي در جدول برترين گلزنان تاريخ لاليگا فقط 2 نفر را بالاتر از خود مي‌بيند که اولين آنها هوگو سانچس با 234 گل است و دومي تلمو سارا با 251 گل.
گلي که فوق‌ستاره آرژانتيني بارسلونا در بازي با سوسيه‌داد به ثمر رساند، شمار بازي‌هاي متوالي اخيري که او در آنها گلزني کرده است را به عدد 5 رساند.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 56 1392/12/04 نظرات (0)

رئال مادريد به صدر جدول لالیگا رسید

 


در يک ديدار از هفته بيست و پنجم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان الچه بود و موفق شد ميهمان خود را با نتيجه 3 بر صفر شکست دهد.

ايارامندي در دقيقه 34، گرت بيل 72 و ايسکو 81 براي قوهاي سپيد در اين ديدار گلزني کردند.

 رئال مادريد با اين برد 63 امتيازي شد و بعد از باخت بارسلونا به صدر جدول لاليگا تکيه زد. البته از بازی اتلتیکو در یکشنبه شب نباید غافل شد.

راستي براي تبادل لينك  كافيه مارو با عنوان  توپ2لايه  لينك كنيد و بعدش تو نظرات وبم بگو با چه اسمي بلينكمت.

 

محمدحسين قلی نیا بازدید : 64 1392/12/04 نظرات (0)

به دنبال این باخت سنگین که شنبه شب و در آغاز هفته بیست وپنجم لالیگا اتفاق افتاد جمعی از هواداران در شبکه های اجتماعی عامل این شکست را ویکتور والدز خواندند.

 

همچنین برخی هواداران باخت سنگین 3 بر یک این تیم مقابل سوسیداد را فاجعه آمیر وننگ آور توصیف کردند.

 

شمار زیادی از آنها عکس پیراهنی را که روی آن نام کاسیاس حک شده بود و بالای دست یک هوادار کاتالان در ورزشگاه قرارداشت در شبکه توییتر بصورت گسترده رد وبدل کردند.

 

به نوشته هواداران این باخت موضوع به خدمت گرفتن یک دروازه بان جدید برای حراست از دروازه این تیم برای جایگزینی از والدز که مدت ها بر سر زبانهاست جدی تر می کند.

 

بر اساس این گزارش، برخی نشریات ورزشی امروز اسپانیا خراردو مارتینو ، سرمربی بارسا را ضعیف و مقصر ناکامی های متوالی باسلونا دانستند. 

 

بارسلونا با این شکست پس از رئال مادرید که در بازی همزمان توانست حریف خود را در سانتیاگو برنابئو به راحتی شکست دهد به رده دوم جدول سقوط کرد.

 

این پیروزی، سوسیداد را در فاصله یک امتیازی اتلتیکو بیلبائو در مکان چهارم قرار داد.کاتالان ها در صورت عدم شکست آتلتیکو مادرید دیگر مدعی قهرمانی لالیگا در دیدار یکشنبه شب در خانه اوساسونا به رده سوم سقوط می کنند.

درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 2,704
  • بازدید کلی : 16,174