loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 129 1393/02/10 نظرات (0)

سرخيو راموس، مدافع اسپانيايي رئال مادريد دو بار در دقايق 16 و 20 و کريستيانو رونالدو هم دو بار در دقايق 34 و 89 گل‌هاي بازي را به ثمر رساندند تا کهکشاني‌ها با توجه به پيروزي يک بر صفر خود در بازي رفت در مجموع با نتيجه 5 بر صفر بايرن مونيخ را شکست دهند و اين تيم را در حسرت رسيدن به فينال و تبديل شدن به تيمي که دو فصل پياپي ليگ قهرمانان را فتح مي‌کند، بگذارند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 128 1393/02/08 نظرات (0)
روز گذشته لیورپول در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه دو بر صفر از چلسی شکست خورد تا راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر برای این تیم ناهموارتر از گذشته شود.

در یکی از صحنه‌ای این بازی، استیون جرارد برای اینکه بازی را به سرعت آغاز کند در صدد گرفتن توپ از دستان مورینیو بود؛ اما سرمربی پرتغالی در ابتدا از دادن توپ امتناع کرد.

این حرکت مورینیو توسط رسانه‌های اسپانیایی با واکنش گواردیولا در ال‌کلاسیکوی فصل 11-2010 در مقابل کریستیانو رونالدو مقایسه شده است!
محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/02/04 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاري اسپانيا ، پايگاه فوتبال ديرکت نوشت مسئولان ليورپول به زودي پيشنهاد خود را براي به خدمت گرفتن فرانسيسکو آلارکون (ايسکو) به باشگاه رئال ارائه خواهند داد.

روزنامه آ اس اسپانيا نوشت مسئولان ليورپول که در آستانه اولين قهرماني در ليگ انگليس پس از 23 سال قرار دارند ، مي خواهند فصل آينده در ليگ قهرمانان اروپا تيم خود را تقويت کنند.به اعتقاد برندان راجرز سرمربي ليورپول ايسکو حتي مي تواند جانشين خوبي در دراز مدت براي استيون جرارد کاپيتان کهنه کار اين تيم باشد.

ايسکو در تابستان از مالاگا راهي رئال مادريد شد ولي نتوانست به عنوان بازيکن اصلي در ترکيب رئال خود را مطرح کند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 47 1393/01/28 نظرات (0)

آنخل دي‌ماريا خيلي زود و در دقيقه 11 روي پاس کريم بنزما و در صحنه‌اي مشکوک به آفسايد صاحب توپ شد و با ضربه‌اي زيبا موفق شد گل نخست رئال و اين ديدار را به ثمر برساند تا قوهاي سپيد مادريد يک بر صفر از حريف سنتي خود پيش بيافتند.

 

نيمه نخست اين مسابقه با وجود حملات بارسلونا و نيز ضدحملات خطرناک رئال مادريد با همان نتيجه يک بر صفر به سود رئال خاتمه يافت.

 

در دقيقه 68 بارترا مدافع پيش‌تاخته بارسلونا روي ضربه کرنر و به ضربه‌اي سر موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند اما اين پايان کار نبود و در شرايطي که بارسلونا در تدارک حملات گسترده براي زدن گل دوم بود، گرت بيل روي استارتي سريع موفق شد به زيبايي دروازه بارسلونا را باز کرده و در دقيقه 85 نتيجه را 2 بر يک به سود رئال کند.

 

اين ديدار در نهايت با همين نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

 

در اين مسابقه پپه، ژابي آلونسو و ايسکو از رئال مادريد و نيمار و ماسکرانو از بارسلونا کارت زرد گرفتند.

 

بدين ترتيب بارسلونا در ناکامي‌هاي اين روزهاي خود هت‌تريک کرد و پس از حذف از ليگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته و شکست مقابل گرانادا و کمرنگ شدن اميدهاي قهرماني در لاليگا، در جام حذفي هم ناکام ماند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 72 1393/01/26 نظرات (0)

رئال مادريد و بارسلونا تاکنون 6 بار در رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري با يکديگر ديدار کردند که سهم هر يک از دو تيم سه پيروزي بوده است.

کوپا‌دل‌ري تاکنون 6 فينال ال‌کلاسيکويي در تاريخ 112 ساله‌اش برگزار کرده اما هفتمين ال‌کلاسيکو بين دو قدرت اسپانيا فردا شب ساعت 24 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

رسلونا و رئال مادريد چهارشنبه شب بار ديگر در مستايا مقابل يکديگر به ميدان بروند تا نتيجه هفتمين ال‌کلاسيکو در فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري مشخص شود.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 70 1393/01/24 نظرات (0)

باشگاه السد اسامي 19 بازيکن اين تيم که براي ديدار مقابل سپاهان با پرواز جت اختصاصي به اصفهان خواهند آمد را اعلام کرد که رائول گونزالس غايب بزرگ اين فهرست است.

محمد صقر, سعد الدوسري, مهند نعيم, عبدالکريم حسن, المهدي علي، مسعد الحمد, نذير بلحاج, لي جونگ, مصعب خضر, ابراهيم ماجد, صالح بدر, محمد عبدالرب, حسن الهيدوس, على اسد, خلفان ابراهيم, محمد کسولا, يوسف احمد, جاسر يحيي و رودريگو تاباتا، نفراتي هستند که امشب (يکشنبه) براي ديدار با سپاهان عازم اصفهان خواهند شد.

 سپاهان سه شنبه در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 ميزبان السد خواهد بود.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 59 1393/01/23 نظرات (0)

رونالدو در فینال جام حذفی اسپانیا کفش های جدیدی را به پا خواهد کرد.کفش هایی طلایی که شرکت نایک آن را تولید کرده است.این کفش ها به گفته شرکت سازنده ویژگی های خاصی دارد و رونالدو اولین نفری است که این محصول جدید را به پا خواهد کرد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 43 1393/01/21 نظرات (0)


مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو می داند که امسال ، فینال چمپیونزلیگ در استادیوم دوران کودکی اش برگزار می شود : استادیوم لوز لیسبون .

ستاره پرتغالی به شدت انگیزه دارد تا در فینال چمپیونزلیگ حاضر باشد و به کشورش برگردد تا در مقابل پرتغالی ها ،  دومین قهرمانی اش در اروپا را کسب کند .

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1392/12/09 نظرات (0)

 لوکا مودریچ بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید گفت: من هرگز به این فکر نکرده‌ام که پیوستن به تیم فوتبال رئال مادرید یک اشتباه بوده است، من زمانی که کارم را در این تیم شروعک ردم با سختی‌هایی مواجه شدم ولی حالا شرایط کاملاً فرق کرده است و من از حضور در رئال مادرید احساس رضایت زیادی می‌کنم و تصمیم گرفته‌ام تا به کارم در این تیم برای همیشه پایان داده و از فوتبال بطور رسمی خداحافظی کنم.

 

از مورینیو ممنون هستم زیرا زمانی که به این تیم پیوستم او در رئال سرمربی بود و به من کمک بسیار زیادی کرد تا بتوانم موفق پیش رفته و قدرتم را بکار بگیرم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 56 1392/12/04 نظرات (0)

رئال مادريد به صدر جدول لالیگا رسید

 


در يک ديدار از هفته بيست و پنجم لاليگا اسپانيا تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان الچه بود و موفق شد ميهمان خود را با نتيجه 3 بر صفر شکست دهد.

ايارامندي در دقيقه 34، گرت بيل 72 و ايسکو 81 براي قوهاي سپيد در اين ديدار گلزني کردند.

 رئال مادريد با اين برد 63 امتيازي شد و بعد از باخت بارسلونا به صدر جدول لاليگا تکيه زد. البته از بازی اتلتیکو در یکشنبه شب نباید غافل شد.

راستي براي تبادل لينك  كافيه مارو با عنوان  توپ2لايه  لينك كنيد و بعدش تو نظرات وبم بگو با چه اسمي بلينكمت.

 

محمدحسين قلی نیا بازدید : 64 1392/12/04 نظرات (0)

به دنبال این باخت سنگین که شنبه شب و در آغاز هفته بیست وپنجم لالیگا اتفاق افتاد جمعی از هواداران در شبکه های اجتماعی عامل این شکست را ویکتور والدز خواندند.

 

همچنین برخی هواداران باخت سنگین 3 بر یک این تیم مقابل سوسیداد را فاجعه آمیر وننگ آور توصیف کردند.

 

شمار زیادی از آنها عکس پیراهنی را که روی آن نام کاسیاس حک شده بود و بالای دست یک هوادار کاتالان در ورزشگاه قرارداشت در شبکه توییتر بصورت گسترده رد وبدل کردند.

 

به نوشته هواداران این باخت موضوع به خدمت گرفتن یک دروازه بان جدید برای حراست از دروازه این تیم برای جایگزینی از والدز که مدت ها بر سر زبانهاست جدی تر می کند.

 

بر اساس این گزارش، برخی نشریات ورزشی امروز اسپانیا خراردو مارتینو ، سرمربی بارسا را ضعیف و مقصر ناکامی های متوالی باسلونا دانستند. 

 

بارسلونا با این شکست پس از رئال مادرید که در بازی همزمان توانست حریف خود را در سانتیاگو برنابئو به راحتی شکست دهد به رده دوم جدول سقوط کرد.

 

این پیروزی، سوسیداد را در فاصله یک امتیازی اتلتیکو بیلبائو در مکان چهارم قرار داد.کاتالان ها در صورت عدم شکست آتلتیکو مادرید دیگر مدعی قهرمانی لالیگا در دیدار یکشنبه شب در خانه اوساسونا به رده سوم سقوط می کنند.

درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 2,718
  • بازدید کلی : 16,188