loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 48 1393/02/03 نظرات (0)

مهاجم راه آهن در مورد اينکه با تيمي صحبت نکرده و يا مدنظر ندارد، يادآور شد: شما نگاه کنيد هم‌اکنون از 16 تيم ليگ برتر 14 تيم نه مديرعامل خود را مي‌شناسند و نه سرمربي خود را. با چه کسي مي‌خواهيم صحبت کنيم هر کسي که هم‌اکنون حرفي از پيشنهاد مي‌زند فقط يک بازارگرمي دروغ است. بايد اين شرايط مشخص شود تا بتوانيم با باشگاه‌ها و تيم‌هاي مورد نظر صحبت کنيم.

منوچهري در مورد اينکه آيا به فکر حضور در استقلال هم هست، گفت: اين موضوع آرزوي من است و خيلي دوست دارم چنين مسئله‌اي رخ دهد و آن را کتمان نمي‌کنم. هر شب خواب آن را مي‌بينم؛ اما مي‌خواهم به گونه‌اي در تيم ظاهر شوم که از صميم قلب مرا انتخاب کنند و بتوانم در تيم پيشرفت کنم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 70 1393/02/02 نظرات (0)

باشگاه منچستريونايتد خبر جدايي مويس، سرمربي اسکاتلندي خود را تاييد کرد.

اين باشگاه در بيانيه رسمي خود آورده است منچستر يونايتد از تلاش‌هاي فراوان و صادقانه مويس قدرداني مي‌کند.

باشگاه منچستر يونايتد هنوز جايگزين مويس را انتخاب نکرده است. کارلوس کي‌روش،يورگن کلوپ و لوئيس فان خال جدي‌ترين گزينه‌هاي جايگزيني مويس هستند که در اين ميان شانس فان خال و کي‌روش بيشتر است البته از انگليس خبر مي‌رسد که سرمربي شياطين سرخ بعد از جام جهاني انتخاب مي‌شود و فعلا هدايت موقت اين تيم به رايان گيگز و نيکي بات داده مي‌شود.

منچستر يونايتد در فصل جاري نتايج کابوس واري با ديويد مويس گرفت. شاگردان مويس با 57 امتياز در رده هفتم جدول رده‌بندي قرار دارند و پس از 19 سال نمي‌توانند در ليگ قهرمانان اروپا حضور يابند. منچستريونايتد از 34 بازي که در فصل جاري ليگ جزيره انجام داده است يازده شکست ، شش تساوي و تنها 17 پيروزي را به دست آورده است که اين بدترين نتايج تاريخ شياطين سرخ به شمار مي‌آيد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 86 1393/02/01 نظرات (0)

دروازه بان تيم ملي فوتبال  گفت: تمرينات بدنسازي که کادر فني براي بازيکنان در نظر گرفته‌اند بسيار خوب و مفيد و البته سنگين و سخت است و همين امر باعث مي‌شود بازيکنان روز به روز آماده تر شوند و مطمئنا با انجام بازي‌هاي تدارکاتي در اين اردو باعث آمادگي بيشتر و از همه مهمتر هماهنگ تر شدن بازيکنان با هم است. اميدوارم بتوانيم با اين تمرينات و برنامه ها به شرايط ايده آل برسيم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 60 1393/01/31 نظرات (0)

آندو تیموریان در فصل گذشته در دقيقه 90 آبي پوش شد و دست رد به پيشنهاد چند تيم عربي زد.

اين هافبک که عملکرد بسیار خوبی داشت، در طول فصل بارها با بدقولي مديران باشگاه براي پرداخت مبلغ قراردادش مواجه شد اما برخلاف منتظری و نکونام و مجیدی تیم را تنها نگذاشت و به تمام پیشنهادات جواب منفی داد تا مرد محبوب سکوهای آبی شود..

عملکرد خوب آندو در ليگ سيزدهم، دوباره او را با سيل پيشنهادات خوب از تیم های داخلی و خارجی مواجه کرد تا اين بار ديگر اين هافبک تصميم جدي براي جدايي از استقلال بگيرد.

از عربستان خبر رسیده آندو بعد از بازي با الشباب، از هم تيمي هايش و کادر فني تيم خداحافظي کرده و از حضورش در يک تيم خارجي و در فصل آتي خبر داده است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 61 1393/01/30 نظرات (1)

در بيست دقيقه ي ابتدايي، اتلتيکو بازي را طوفاني آغاز کرد اما نتوانست دروازه الچه  را باز کند، پس از الچه توانست چند بار روي دروازه ي اتلتيکو فشار بياورد. تا اينکه نيمه اول دو تيم با تساوي به رختکن رفتند.

با شروع نيمه دوم اتلتيکو براي تثبيت جايگاهش در صدر جدول، بازي تهاجمي را در دستور کارش قرار داد تا اينکه در دقيقه ي 50 ساپونارو مدافع الچه مرتکب خطاي پنالتي شد و يک کارت زرد از داور مسابقه دريافت کرد. الچه خوش شانس بود چون دروازه بان توانست ضربه پنالتي داويد ويا را مهار کند. 

در ادامه ديدار اتلتيکو بر حملاتش افزود و بالاخره در دقيقه ي 72روي سانتر سوسا و ضربه ي سر ميراندا به گل اول رسيد. اين پايان کار نبود،در دقايق پاياني ساپونارو مدافع الچه که روز خوبي را پشت سر نمي گداشت دوباره مرتکب خطاي پنالتي شد. داور ديدار با کارت زرد دوم وي را جريمه و از زمين مسابقه اخراج کرد. ديگو کاستا پشت ضربه پنالتي ايستاد اين بار کاري از دورازبان الچه ساخته نبود و مهاجم اتلتيکو با شوتي دقيق توپ را وارد دروازه ي الچه کرد.

بدين ترتيب فاصله ي اتلتيکو با نزديکترين تعقيب کننده اش يعني رئال مادريد در صدر جدول لاليگا به عدد 6 امتياز رسيد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 82 1393/01/29 نظرات (0)

سرانجام تمکين نکردن مسئولان باشگاه سپاهان از تصميم فدراسيون و کادرفني تيم ملي کار دست بازيکنان ملي‌پوش اين تيم داد و کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي کشورمان ظهر امروز پس از جلسه‌ دو ساعته‌اي که با کادرفني در اردوي آفريقاي جنوبي داشت سرانجام هر شش بازيکن تيم فوتبال سپاهان را از تيم ملي خط زد.

 اين بازيکنان عبارتند از رحمان احمدي (دروازه‌بان)، شجاع خليل‌زاده، احسان حاج‌صفي، اميد ابراهيمي، يعقوب کريمي و مهدي شريفي.

در تصميم جديد کي‌روش قرار شد عليرضا بيرانوند دروازه‌بان تيم نفت تهران به جاي رحمان احمدي به تيم ملي دعوت شود که او به زودي به اردوي آفريقاي جنوبي مي‌پيوندد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 47 1393/01/28 نظرات (0)

آنخل دي‌ماريا خيلي زود و در دقيقه 11 روي پاس کريم بنزما و در صحنه‌اي مشکوک به آفسايد صاحب توپ شد و با ضربه‌اي زيبا موفق شد گل نخست رئال و اين ديدار را به ثمر برساند تا قوهاي سپيد مادريد يک بر صفر از حريف سنتي خود پيش بيافتند.

 

نيمه نخست اين مسابقه با وجود حملات بارسلونا و نيز ضدحملات خطرناک رئال مادريد با همان نتيجه يک بر صفر به سود رئال خاتمه يافت.

 

در دقيقه 68 بارترا مدافع پيش‌تاخته بارسلونا روي ضربه کرنر و به ضربه‌اي سر موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند اما اين پايان کار نبود و در شرايطي که بارسلونا در تدارک حملات گسترده براي زدن گل دوم بود، گرت بيل روي استارتي سريع موفق شد به زيبايي دروازه بارسلونا را باز کرده و در دقيقه 85 نتيجه را 2 بر يک به سود رئال کند.

 

اين ديدار در نهايت با همين نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

 

در اين مسابقه پپه، ژابي آلونسو و ايسکو از رئال مادريد و نيمار و ماسکرانو از بارسلونا کارت زرد گرفتند.

 

بدين ترتيب بارسلونا در ناکامي‌هاي اين روزهاي خود هت‌تريک کرد و پس از حذف از ليگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته و شکست مقابل گرانادا و کمرنگ شدن اميدهاي قهرماني در لاليگا، در جام حذفي هم ناکام ماند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/26 نظرات (0)

به‌ گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، امير قلعه‌نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال در کنفرانس خبري پيش از ديدار مقابل الشباب عربستان اظهار داشت:‌ همان‌طور که مي‌دانيد بازي فردا مرگ و زندگي است و بايد حتما در اين ديدار به پيروزي برسيم، ما در دور رفت امتيازات زيادي را از دست داديم و پيروزي در اين ديدار مي‌تواند ما را به جدول برگرداند. البته بازيکنان ما اين مسئله را درک کرده‌اند و با همان انگيزه که مقابل الجزيره امارات بازي کردند در بازي فردا ظاهر خواهند شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 72 1393/01/26 نظرات (0)

رئال مادريد و بارسلونا تاکنون 6 بار در رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري با يکديگر ديدار کردند که سهم هر يک از دو تيم سه پيروزي بوده است.

کوپا‌دل‌ري تاکنون 6 فينال ال‌کلاسيکويي در تاريخ 112 ساله‌اش برگزار کرده اما هفتمين ال‌کلاسيکو بين دو قدرت اسپانيا فردا شب ساعت 24 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

رسلونا و رئال مادريد چهارشنبه شب بار ديگر در مستايا مقابل يکديگر به ميدان بروند تا نتيجه هفتمين ال‌کلاسيکو در فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري مشخص شود.

تعداد صفحات : 13

درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 2,727
  • بازدید کلی : 16,197