loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 130 1393/05/21 نظرات (2)

کرویف در مورد لیونل مسی گفت: مسی در هر فصل فراز و نشیب‌های زیادی دارد و باید مورد حمایت قرار بگیرد. خوشبختانه لوییس انریکه اعلام کرده دوست دارد از مسی در نقش‌های بزرگتر و بهتری استفاده کند. وقتی مسی کمتر از ۱۸ سال سن داشت به بارسلونا آمد و از یک بازیکن فقیر به یک سرمایه‌دار بدل شد. او اکنون کیفیت بالایی دارد و یکی از بهترین‌های جهان است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 79 1393/05/21 نظرات (0)

قضیه از این قرار است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه رقم قراردادهای یکسری از بازیکنان شاخص بالای یک میلیارد تومان نرود، بندهای عجیب و قریبی در قراردادهای آنها اضافه کرده است.

یکی از این بندها به این شکل است که اگر هر یک از بازیکنان اشاره شده در مسابقه ای به میدان برود مبلغ ۵ میلیون تومان به قرارداد او اضافه می شود.

در واقع مدیریت باشگاه پرسپولیس این ترفند را به کار برده تا قرارداد بازیکنان شاخص تیمش با رقم بالای یک میلیارد تومان اعلام نشود. ترفندی که مورد رضایت اعضای هیات مدیره از جمله سیاسی نبود و بحثی را بین رحیمی و سیاسی به وجود آورد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 129 1393/05/21 نظرات (0)

آرش برهانی مهاجم و کاپیتان تیم فوتبال استقلال در شب گذشته با دردسر سرقت مدارک مهم خود روبه‌رو شده، جای که سارقان شیشه خودروی او را شکستند و مدارکش را به سرقت بردند.

 

این اتفاق در حالی رخ داده که برهانی درگیر سفر به اصفهان با استقلال است و به همین دلیل مجبور شده از سارقان شکایت‌نامه‌ای را تنظیم کند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 118 1393/04/09 نظرات (1)

"علي کريمي" که فصل گذشته در تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز توپ مي زد، به نظر مي رسد فصل آينده در تيم فوتبال راه آهن بازي کند.

به گزارش ايسنا، حميد استيلي، ستاره ي سابق فوتبال کشور ايران که به تازگي باشگاه راه آهن تهران را خريداري کرده، اقدام به جذب بازيکنان بزرگ مي کند و گفته مي شود توافقات نهايي اين باشگاه با علي کريمي حاصل شده است و حتي کريمي قول حضور در تمرينات اين تيم را طي چند روز آينده به استيلي داده است.

در صورت جدايي کريمي از تراکتورسازي، وي چندمين بازيکن بزرگ اين تيم محسوب خواهد شد که جمع تراکتورسازان را براي فصل آينده ترک مي کند.

پيش از اين ميلاد فخرالديني، سعيد دقيقي، مهدي کريميان، محمد نصرتي و محسن فروزان از جمع سرخپوشان جدا شده اند و هنوز وضعيت مرتضي اسدي، فرشيد طالبي و کريم انصاري فرد مشخص نيست.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 76 1393/02/13 نظرات (0)

مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا و ليگ اروپا برگزار شد و تيم‌هاي رئال مادريد و آتلتيکو مادريد به فينال ليگ قهرمانان اروپا و تيم‌هاي بنفيکا و سويا به فينال ليگ اروپا راه يافتند.

 

ساکرنت رده بندي 10 تيم برتر باشگاهي فوتبال جهان را روز گذشته (پنجشنبه) منتشر کرد که رئال مادريد بالاتر از آتلتيکو مادريد در صدر اين فهرست قرار دارد.

** فهرست 10 تيم برتر فوتبال جهان

 

1- رئال مادريد - اسپانيا

2- آتلتيکو مادريد – اسپانيا

3- بايرن‌ مونيخ – آلمان

4- ليورپول – انگليس

5- چلسي – انگليس

6- بوروسيادورتموند – آلمان

7- منچسترسيتي –انگليس

8- بنفيکا – پرتغال

9- پاري‌سن‌ژرمن – فرانسه

10- يوونتوس – ايتاليا

محمدحسين قلی نیا بازدید : 129 1393/02/10 نظرات (0)

سرخيو راموس، مدافع اسپانيايي رئال مادريد دو بار در دقايق 16 و 20 و کريستيانو رونالدو هم دو بار در دقايق 34 و 89 گل‌هاي بازي را به ثمر رساندند تا کهکشاني‌ها با توجه به پيروزي يک بر صفر خود در بازي رفت در مجموع با نتيجه 5 بر صفر بايرن مونيخ را شکست دهند و اين تيم را در حسرت رسيدن به فينال و تبديل شدن به تيمي که دو فصل پياپي ليگ قهرمانان را فتح مي‌کند، بگذارند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 107 1393/02/08 نظرات (0)

 پرویز مظلومی برای استقلالی‌ها یادآور پیروزی‌های متوالی در دربی است، او توانست قرمزپوشان پایتخت را در 5 بازی متوالی 4 بار شکست دهد و رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کند.پرویز سوبله ‌چوبله در دو فصلی که هدایت استقلال را بر عهده داشت نتایج خوبی گرفت و در سالی که آبی‌ها را قهرمان جام ‌حذفی کرده بود از سوی اعضای هیأت ‌مدیره کنار گذاشته شد! 

كه درمصاحبه اي گفت: اگر امسال من سرمربی استقلال بودم، با این نتایج مرا دار می‌زدند

محمدحسين قلی نیا بازدید : 112 1393/02/08 نظرات (0)

خیلی ها تصور می کردند قلعه نویی از استقلال خواهد رفت اما وی در گفت و گویی از تمایل خود برای ماندن در استقلال خبر داد و تاکید کرد بی معرفتی است با این شرایط از استقلال برود.

جالب است بدانید هم این موضوع و هم هزینه میلیاردی برای رستوران خیابان ملاصدرا قلعه نویی را وادار به ماندن در تهران کرده است.

ژنرال آبی ها با هزینه ای بالا یک رستوران بسیار بزرگ در خیابان ملاصدرا و در پشت ورزشگاه آرارات تهران احداث کرده و در تدارک افتتاح آن است و به همین دلیل قصد دارد امسال را در تهران بماند و علاوه بر افتتاح این رستوران امور مربوط به آن را زیر نظر داشته باشد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 129 1393/02/08 نظرات (0)
روز گذشته لیورپول در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه دو بر صفر از چلسی شکست خورد تا راه رسیدن به قهرمانی لیگ برتر برای این تیم ناهموارتر از گذشته شود.

در یکی از صحنه‌ای این بازی، استیون جرارد برای اینکه بازی را به سرعت آغاز کند در صدد گرفتن توپ از دستان مورینیو بود؛ اما سرمربی پرتغالی در ابتدا از دادن توپ امتناع کرد.

این حرکت مورینیو توسط رسانه‌های اسپانیایی با واکنش گواردیولا در ال‌کلاسیکوی فصل 11-2010 در مقابل کریستیانو رونالدو مقایسه شده است!
محمدحسين قلی نیا بازدید : 79 1393/02/08 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران سردار ازمون این بازیکن جوان ایرانی با مصدومیت از ناحیه همسترینگ روبه رو است وی به همین دلیل بازی روز گذشته مقابل زسکا مسکو را از دست داد البته این مصدومیت شدید نیست و سردار ازمون به زودی به میادین برخواهد گشت.


محمدحسين قلی نیا بازدید : 106 1393/02/08 نظرات (0)

نوري درباره عدم حضورش در اردوي آفريقا و علاقه کي روش به او عنوان مي کند: «من تحت هر شرايطي خود را سرباز تيم ملي مي دانم و براي موفقيت تيم کشورم دعا مي کنم. اين وظيفه من است. باعث افتخارم است که مربي بزرگي مثل کي روش سبک فوتبالم را قبول دارد اما اين مساله دليل نمي شود که من هميشه در تيم ملي باشم. زيرا کي روش تصميم نهايي را مي گيرد و حتما صلاح دانسته من در اردوي آفريقا نباشم. اميدوارم تيم ملي در بازي هاي باقيمانده تا جام جهاني بهترين کار را انجام دهد و من نيز اين شانس را داشته باشم که باتيم ملي به برزيل بروم. اگر هم اين اتفاق نيفتد براي موفقيت تيم ملي و شخص کي روش انرژي مثبت مي فرستم.»

محمدحسين قلی نیا بازدید : 114 1393/02/08 نظرات (0)

رحيمي که پيش از اين مديرعاملي باشگاه سپاهان را بر عهده داشته از بازيکنان سابق اين باشگاه اصفهاني است که سال‌ها رئيس فدراسيون هندبال کشورمان بود و در اين حوزه ورزشي فعاليت مي کرد. وي سپس مديرعامل باشگاه سپاهان شد که بنا به دلايلي فصل گذشته از اين سمت کناره‌گيري کرد.

باشگاه پرسپوليس هم بعد از رفتن محمد رويانيان از مديرعاملي اين باشگاه به سرپرستي علي پروين اداره مي شد که بالاخره اعضاي هيات مديره جديد اين باشگاه در اين باره به جمع بندي رسيدند تا رحيمي که از مديران فوتبالي و پيشکسوت فوتبال کشورمان هست بر مسند مديرعاملي اين باشگاه تکيه بزند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 84 1393/02/06 نظرات (0)

 ديدار دو تيم فجرسپاسي و پيکان در مرحله پلي آف ليگ برتر فوتبال از ساعت 17 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شد که بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

 

بازي دو تيم بسيار پربرخورد بود به طوريکه محمدرضا اکبريان داور مسابقه به عليرضا محمد، امين ترکاشوند، مجيد خدابنده‌لو، محمد صادق باراني و سعيد حلافي از پيکان و سعيد قزل، رامتين سليمان نژاد، محمد نزهتي، محمد حيدري و عليرضا جليلي از فجر کارت زرد نشان داد.

 

پس از پايان بازي در نيمه اول بين سعيد حلافي و جليلي درگيري پيش آمد.

 

در نيمه دوم نيز بازيکنان به داور اعتراض‌هاي زيادي داشتند.

 

در دقيقه 60 پيکان روي يک ضربه کاشته به گل رسيد که کمک داور آن را آفسايد اعلام کرد.

 

برنده اين دو بازي در مجموع دو ديدار رفت و برگشت در ليگ برتر حضور خواهد داشت. پيکان فصل گذشته در ليگ دسته اول بازي کرد از سد تيم سياه‌جامگان مشهد عبور کرد و به اين مرحله رسيد و فجرسپاسي در رده چهاردهم جدول ليگ برتر قرار داشت.

 

با اين تساوي شانس پيکان براي حضور در ليگ برتر بيشتر شد زيرا آنها 11 ارديبهشت در خانه خودشان بايد به مصاف فجر بروند و مساوي بدون گل در خانه حريف نتيجه خوبي براي اين تيم محسوب مي‌شود.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 76 1393/02/05 نظرات (0)

 آئين‌نامه جديد نقل و انتقالات فوتبال ايران مراحل تکميلي‌اش را طي مي‌کند و قرار است هفته آينده اين آئين‌نامه به طور رسمي به باشگاه‌ها ابلاغ و اعلام شود.

بر اساس اين آئين‌نامه هر باشگاه فقط مي‌تواند 18 بازيکن بزرگسال براي فصل آينده در اختيار داشته باشد و ساير بازيکنان ليگ برتري بايد از رده‌هاي سني زير 21 و 23 سال و زير 19 سال انتخاب شود.

غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ با تائيد اين خبر به فارس گفت: سعي بر اين شده تا سهميه تيم‌هاي پايه در ليگ برتر بيشتر شود تا به اين ترتيب تيم‌هاي ليگ برتري چهره جوان‌تري پيدا کند. فصل نقل و انتقالات هم با ابلاغ آئين‌نامه جديد آغاز خواهد شدکه فکر مي‌کنم هفته آينده اين اتفاق بيفتد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/02/04 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاري اسپانيا ، پايگاه فوتبال ديرکت نوشت مسئولان ليورپول به زودي پيشنهاد خود را براي به خدمت گرفتن فرانسيسکو آلارکون (ايسکو) به باشگاه رئال ارائه خواهند داد.

روزنامه آ اس اسپانيا نوشت مسئولان ليورپول که در آستانه اولين قهرماني در ليگ انگليس پس از 23 سال قرار دارند ، مي خواهند فصل آينده در ليگ قهرمانان اروپا تيم خود را تقويت کنند.به اعتقاد برندان راجرز سرمربي ليورپول ايسکو حتي مي تواند جانشين خوبي در دراز مدت براي استيون جرارد کاپيتان کهنه کار اين تيم باشد.

ايسکو در تابستان از مالاگا راهي رئال مادريد شد ولي نتوانست به عنوان بازيکن اصلي در ترکيب رئال خود را مطرح کند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 47 1393/02/04 نظرات (0)

پپ گوارديولا سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان در پي شکست تيمش مقابل رئال مادريد اسپانيا در بازي رفت مرحله نيمه نهايي رقابت هاي ليگ قهرمانان اروپا گفت: هنوز نود دقيقه براي جبران اين شکست فرصت داريم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 48 1393/02/03 نظرات (0)

مهاجم راه آهن در مورد اينکه با تيمي صحبت نکرده و يا مدنظر ندارد، يادآور شد: شما نگاه کنيد هم‌اکنون از 16 تيم ليگ برتر 14 تيم نه مديرعامل خود را مي‌شناسند و نه سرمربي خود را. با چه کسي مي‌خواهيم صحبت کنيم هر کسي که هم‌اکنون حرفي از پيشنهاد مي‌زند فقط يک بازارگرمي دروغ است. بايد اين شرايط مشخص شود تا بتوانيم با باشگاه‌ها و تيم‌هاي مورد نظر صحبت کنيم.

منوچهري در مورد اينکه آيا به فکر حضور در استقلال هم هست، گفت: اين موضوع آرزوي من است و خيلي دوست دارم چنين مسئله‌اي رخ دهد و آن را کتمان نمي‌کنم. هر شب خواب آن را مي‌بينم؛ اما مي‌خواهم به گونه‌اي در تيم ظاهر شوم که از صميم قلب مرا انتخاب کنند و بتوانم در تيم پيشرفت کنم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 70 1393/02/02 نظرات (0)

باشگاه منچستريونايتد خبر جدايي مويس، سرمربي اسکاتلندي خود را تاييد کرد.

اين باشگاه در بيانيه رسمي خود آورده است منچستر يونايتد از تلاش‌هاي فراوان و صادقانه مويس قدرداني مي‌کند.

باشگاه منچستر يونايتد هنوز جايگزين مويس را انتخاب نکرده است. کارلوس کي‌روش،يورگن کلوپ و لوئيس فان خال جدي‌ترين گزينه‌هاي جايگزيني مويس هستند که در اين ميان شانس فان خال و کي‌روش بيشتر است البته از انگليس خبر مي‌رسد که سرمربي شياطين سرخ بعد از جام جهاني انتخاب مي‌شود و فعلا هدايت موقت اين تيم به رايان گيگز و نيکي بات داده مي‌شود.

منچستر يونايتد در فصل جاري نتايج کابوس واري با ديويد مويس گرفت. شاگردان مويس با 57 امتياز در رده هفتم جدول رده‌بندي قرار دارند و پس از 19 سال نمي‌توانند در ليگ قهرمانان اروپا حضور يابند. منچستريونايتد از 34 بازي که در فصل جاري ليگ جزيره انجام داده است يازده شکست ، شش تساوي و تنها 17 پيروزي را به دست آورده است که اين بدترين نتايج تاريخ شياطين سرخ به شمار مي‌آيد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 86 1393/02/01 نظرات (0)

دروازه بان تيم ملي فوتبال  گفت: تمرينات بدنسازي که کادر فني براي بازيکنان در نظر گرفته‌اند بسيار خوب و مفيد و البته سنگين و سخت است و همين امر باعث مي‌شود بازيکنان روز به روز آماده تر شوند و مطمئنا با انجام بازي‌هاي تدارکاتي در اين اردو باعث آمادگي بيشتر و از همه مهمتر هماهنگ تر شدن بازيکنان با هم است. اميدوارم بتوانيم با اين تمرينات و برنامه ها به شرايط ايده آل برسيم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 60 1393/01/31 نظرات (0)

آندو تیموریان در فصل گذشته در دقيقه 90 آبي پوش شد و دست رد به پيشنهاد چند تيم عربي زد.

اين هافبک که عملکرد بسیار خوبی داشت، در طول فصل بارها با بدقولي مديران باشگاه براي پرداخت مبلغ قراردادش مواجه شد اما برخلاف منتظری و نکونام و مجیدی تیم را تنها نگذاشت و به تمام پیشنهادات جواب منفی داد تا مرد محبوب سکوهای آبی شود..

عملکرد خوب آندو در ليگ سيزدهم، دوباره او را با سيل پيشنهادات خوب از تیم های داخلی و خارجی مواجه کرد تا اين بار ديگر اين هافبک تصميم جدي براي جدايي از استقلال بگيرد.

از عربستان خبر رسیده آندو بعد از بازي با الشباب، از هم تيمي هايش و کادر فني تيم خداحافظي کرده و از حضورش در يک تيم خارجي و در فصل آتي خبر داده است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 61 1393/01/30 نظرات (1)

در بيست دقيقه ي ابتدايي، اتلتيکو بازي را طوفاني آغاز کرد اما نتوانست دروازه الچه  را باز کند، پس از الچه توانست چند بار روي دروازه ي اتلتيکو فشار بياورد. تا اينکه نيمه اول دو تيم با تساوي به رختکن رفتند.

با شروع نيمه دوم اتلتيکو براي تثبيت جايگاهش در صدر جدول، بازي تهاجمي را در دستور کارش قرار داد تا اينکه در دقيقه ي 50 ساپونارو مدافع الچه مرتکب خطاي پنالتي شد و يک کارت زرد از داور مسابقه دريافت کرد. الچه خوش شانس بود چون دروازه بان توانست ضربه پنالتي داويد ويا را مهار کند. 

در ادامه ديدار اتلتيکو بر حملاتش افزود و بالاخره در دقيقه ي 72روي سانتر سوسا و ضربه ي سر ميراندا به گل اول رسيد. اين پايان کار نبود،در دقايق پاياني ساپونارو مدافع الچه که روز خوبي را پشت سر نمي گداشت دوباره مرتکب خطاي پنالتي شد. داور ديدار با کارت زرد دوم وي را جريمه و از زمين مسابقه اخراج کرد. ديگو کاستا پشت ضربه پنالتي ايستاد اين بار کاري از دورازبان الچه ساخته نبود و مهاجم اتلتيکو با شوتي دقيق توپ را وارد دروازه ي الچه کرد.

بدين ترتيب فاصله ي اتلتيکو با نزديکترين تعقيب کننده اش يعني رئال مادريد در صدر جدول لاليگا به عدد 6 امتياز رسيد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 82 1393/01/29 نظرات (0)

سرانجام تمکين نکردن مسئولان باشگاه سپاهان از تصميم فدراسيون و کادرفني تيم ملي کار دست بازيکنان ملي‌پوش اين تيم داد و کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي کشورمان ظهر امروز پس از جلسه‌ دو ساعته‌اي که با کادرفني در اردوي آفريقاي جنوبي داشت سرانجام هر شش بازيکن تيم فوتبال سپاهان را از تيم ملي خط زد.

 اين بازيکنان عبارتند از رحمان احمدي (دروازه‌بان)، شجاع خليل‌زاده، احسان حاج‌صفي، اميد ابراهيمي، يعقوب کريمي و مهدي شريفي.

در تصميم جديد کي‌روش قرار شد عليرضا بيرانوند دروازه‌بان تيم نفت تهران به جاي رحمان احمدي به تيم ملي دعوت شود که او به زودي به اردوي آفريقاي جنوبي مي‌پيوندد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 47 1393/01/28 نظرات (0)

آنخل دي‌ماريا خيلي زود و در دقيقه 11 روي پاس کريم بنزما و در صحنه‌اي مشکوک به آفسايد صاحب توپ شد و با ضربه‌اي زيبا موفق شد گل نخست رئال و اين ديدار را به ثمر برساند تا قوهاي سپيد مادريد يک بر صفر از حريف سنتي خود پيش بيافتند.

 

نيمه نخست اين مسابقه با وجود حملات بارسلونا و نيز ضدحملات خطرناک رئال مادريد با همان نتيجه يک بر صفر به سود رئال خاتمه يافت.

 

در دقيقه 68 بارترا مدافع پيش‌تاخته بارسلونا روي ضربه کرنر و به ضربه‌اي سر موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند اما اين پايان کار نبود و در شرايطي که بارسلونا در تدارک حملات گسترده براي زدن گل دوم بود، گرت بيل روي استارتي سريع موفق شد به زيبايي دروازه بارسلونا را باز کرده و در دقيقه 85 نتيجه را 2 بر يک به سود رئال کند.

 

اين ديدار در نهايت با همين نتيجه 2 بر يک به سود رئال مادريد به پايان رسيد.

 

در اين مسابقه پپه، ژابي آلونسو و ايسکو از رئال مادريد و نيمار و ماسکرانو از بارسلونا کارت زرد گرفتند.

 

بدين ترتيب بارسلونا در ناکامي‌هاي اين روزهاي خود هت‌تريک کرد و پس از حذف از ليگ قهرمانان اروپا در هفته گذشته و شکست مقابل گرانادا و کمرنگ شدن اميدهاي قهرماني در لاليگا، در جام حذفي هم ناکام ماند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/26 نظرات (0)

به‌ گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، امير قلعه‌نويي سرمربي تيم فوتبال استقلال در کنفرانس خبري پيش از ديدار مقابل الشباب عربستان اظهار داشت:‌ همان‌طور که مي‌دانيد بازي فردا مرگ و زندگي است و بايد حتما در اين ديدار به پيروزي برسيم، ما در دور رفت امتيازات زيادي را از دست داديم و پيروزي در اين ديدار مي‌تواند ما را به جدول برگرداند. البته بازيکنان ما اين مسئله را درک کرده‌اند و با همان انگيزه که مقابل الجزيره امارات بازي کردند در بازي فردا ظاهر خواهند شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 72 1393/01/26 نظرات (0)

رئال مادريد و بارسلونا تاکنون 6 بار در رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري با يکديگر ديدار کردند که سهم هر يک از دو تيم سه پيروزي بوده است.

کوپا‌دل‌ري تاکنون 6 فينال ال‌کلاسيکويي در تاريخ 112 ساله‌اش برگزار کرده اما هفتمين ال‌کلاسيکو بين دو قدرت اسپانيا فردا شب ساعت 24 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

رسلونا و رئال مادريد چهارشنبه شب بار ديگر در مستايا مقابل يکديگر به ميدان بروند تا نتيجه هفتمين ال‌کلاسيکو در فينال رقابت‌هاي کوپا‌دل‌ري مشخص شود.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 47 1393/01/25 نظرات (0)

محمد قاضي همانطور که از قبل گفته بود در صورت پرداخت نشدن مطالباتش از باشگاه پرسپوليس شکايت مي کند اين تصميم خود را عملي کرد.

به گزارش فارس، اين بازيکن که سابقه يک فصل حضور در پرسپوليس را دارد مبلغ 360 ميليون تومان از اين باشگاه طلب دارد و به دليل پرداخت نشدن آن از اين باشگاه به کميته انضباطي شکايت کرد.

حتي روزي که محمد رويانيان مديرعامل سابق پرسپوليس در تمرين استقلال حضور پيدا کرد قاضي از وي خواست تا طلب او را بدهد که رويانيان به وي گفت سيد صالحي که سابقه بازي در استقلال را دارد هم از اين تيم طلب دارد و ما با فتح الله زاده در تعامليم که استقلال به جاي پرداخت پول سيد صالحي طلب شما را از طرف ما بدهد و ما هم طلب شما را به سيد صالحي بدهيم.

البته با وجود اين صحبت رويانيان اين اتفاق هم رخ نداد تا قاضي مجبور به شکايت شود.

گفتني است که مهاجم استقلال 110 ميليون تومان هم از باشگاه ذوب آهن طلب دارد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 78 1393/01/25 نظرات (0)

مجيد صالح پس از معرفي به عنوان دستيار کارلوس کي‌روش درباره اين اتفاق گفت: اين مساله و اين انتخاب باعث افتخار من است و از اين بابت خيلي خوشحالم که مي‌توانم در کنار تيم ملي باشم. امروز صبح از امير قلعه‌نويي رخصت گرفتم و ايشان هم با خوشحالي و روي باز اعلام کرد که مشکلي بابت حضور من در تيم ملي ندارند. گويا شب گذشته با آقاي فتح‌الله‌زاده هم صحبتي شده و ايشان هم موافقتشان را به فدراسيون اعلام کرده‌اند و به من هم در تماس تلفني گفتند که مشکلي وجود ندارد و باعث افتخار است که من مربي تيم ملي شده‌ام.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: از مجموعه استقلال که کمک کرد که من به تيم ملي برسم تشکر مي‌کنم و تلاش مي‌کنم تا بهترين عملکرد را در تيم ملي داشته باشم. در بين همه گزينه‌هاي ايراني خوشحالم که چنين فرصتي به من رسيد و ان‌شاءالله نماينده خوبي از طرف مربيان ايراني در کادر فني تيم ملي باشم.

مربي جديد تيم ملي در پاسخ به اين سوال که آيا آبي پوشان را در سفر به عربستان همراهي مي‌کند يا نه؟ اظهار کرد: خيلي بعيد مي‌دانم که بتوانم به عربستان بروم. فدراسيون گذرنامه من را گرفت و من قاعدتا نمي‌توانم استقلال را در ديدار با الشباب همراهي کنم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 84 1393/01/25 نظرات (0)

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مجيد صالح به عنوان دستيار ايراني کارلوس کي‌روش از سوي فدراسيون فوتبال معرفي شد.

پس از معرفي مجيد صالح و موافقت وي براي حضور در تيم ملي، او به عنوان دستيار ايراني کي‌روش، به همراه تيم ملي در اردوي افريقاي جنوبي حاضر خواهد شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 79 1393/01/24 نظرات (0)

استيلي گفت: پرسپوليس اين فصل به لحاظ بازيکنان حاضر در ميدان و در اختيار داشتن نيمکتي قدرتمند بسيار غني بود و پشتوانه خوبي را در اختيار داشت و با حفظ موجوديت فعلي فقط با جذب 2، 3 بازيکن ديگر براي حضور در آسيا نيز کمبودي نخواهد داشت.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 66 1393/01/24 نظرات (0)

ديدار دو تيم فجر شهيد سپاسي و مس کرمان در حالي هفتم فروردين ماه در شيراز برگزار شد که از سوي محسن جعفري، تدارکات تيم مس کرمان تخلفاتي مبني بر دخالت در امر داوري صورت گرفت. بر همين اساس کميته انضباطي طبق ماده 22 آيين نامه وي را به يک جلسه محروميت و مبلغ سه ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

همچنين ديدار دو تيم استقلال تهران و نفت تهران روز هفتم فروردين ماه در ورزشگاه آزادي برگزار شد که از سوي رضا نوروزي، بازيکن تيم نفت تهران تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس کميته انضباطي وي را به توبيخ کتبي و پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. همچنين تيم نفت تهران با سه دقيقه تاخير وارد زمين مسابقه شد، در همين راستا کميته انضباطي تيم نفت تهران را به پرداخت مبلغ 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1393/01/24 نظرات (0)

آندرس اینیستا لوخان (به اسپانیایی: Andrés Iniesta Luján) که در ۱۱می ۱۹۸۴ در روستایی کوچک به نام فوئنتیلبیا، واقع در استان آلباسته در اسپانیا به دنیا آمد،

وی در رقابت‌های مقدماتی و اصلی یورو ۲۰۰۸ برای اسپانیا بازی کرد و نقش بسزایی در قهرمانی این تیم داشت که در نهایت باعث شد اسم وی در لیست تیم منتخب تورنمنت حاضر باشد. در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی نیز اینیستا تیم اسپانیا را همراهی کرد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. آندرس اینیستا در فینال این بازیها با به ثمر رساندن تنها گل بازی در دقیقه ۱۱۶ باعث شد تا اسپانیا با پیروزی بر هلند برای اولین بار قهرمان جهان گردد. این گل او باعث شد تا وی به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شود و به محبوبیتهای او افزوده شود. وی همچنین جایزه‌ی بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ را برده است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 48 1393/01/24 نظرات (0)

"آندرس اینیستا" می‌گوید او و هم تیمی‌هایش باید هرچه سریع‌تر این شکست را فراموش کرده و به بازی حساس چهارشنبه شب برابر رئال مادرید در فینال جام حذفی تمرکز کنند. اینیستا گفت:‌ این شکست گامی رو به عقب بود. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها بهره ببریم. بسیار سخت است که در چنین بازی‌های شکست خورد. چهارشنبه شب بازی بسیار حساسی پیش‌رو داریم. باید هر چه سریع‌تر شکست برابر گرانادا را فراموش کنیم و به‌ این بازی حساس فکر کنیم. زنده باد بارسا!

محمدحسين قلی نیا بازدید : 50 1393/01/24 نظرات (0)

کریم انصاری فرد (زاده ۱۴ فروردین ۱۳۶۹ - اردبیل) بازیکن فوتبال اهل ایران - اردبیل است.

او اکنون عضو تیم باشگاهی تراکتورسازی تبریز و بازیکن اسبق تیم سایپای البرز و پرسپولیس تهران است.

معرف وی به سطح اول فوتبال ایران علی دایی سرمربی اسبق تیم ملی و سایپا می‌باشد که این بازیکن در اکثر مصاحبه‌هایش از وی به عنوان فردی تکرار ناشدنی در فوتبال ایران و جهان یاد می‌کند. کریم انصاری‌فرد از معدود بازیکنانی است که تمام رده‌های تیم ملی را تجربه کرده‌است. وی همچنین در اولین بازی ملی خود در رده بزرگسالان در برابر تیم ملی ایسلند تنها گل بازی و اولین گل ملی خود را ثبت نمود. برخی کارشناسان بر این باورند شاید این مهاجم جانشین شایسته‌ای برای همشهری اش علی دایی در تیم ملی باشد. کریم انصاری‌فرد تک گل بازی ایران - کره‌شمالی در مسابقات جام قهرمانی آسیا در قطر(۲۰۱۱) را به ثمر رساند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/01/24 نظرات (0)

نیمار با نام کامل نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (به اسپانیایی: Neymar) (زاده ۵ فوریه ۱۹۹۲ در ایالت سائوپائولو) فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا است. به گفته ی پله نیمار از مسی برتر است.

نیمار در 3 ژوئیه 2013 با قراردادی به ارزش 57 میلیون یورو و مدت 5 فصل رسماً به بارسلونا پیوست. رقم فسخ قرارداد او 190 میلیون یورو اعلام شد. نیمار پس از گذراندن تست های پزشکی تحت عمل لوزه قرار گرفت و این در حالی بود که گفته میشد این بازیکن دچار ضعف جسمانی و به کم خونی و سوء تغذیه مبتلاست از این رو تمرینات ویژه علاوه بر برنامه ی تغذیه ی خاص برای وی در نظر گرفته شده. نیمار در مسابقات پیش-فصل در اغلب مسابقات به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1393/01/24 نظرات (0)

یل فوتبال حرفه‌ای را از ساوت‌همپتون و با بازی در خط دفاعی آغاز کرد که تبحر خاصی در اجرای ضربات آزاد داشت. با آغاز تغییر باشگاه و حضور در اسپرز در سال ۲۰۰۷، با تغییر مدیریتی و تاکتیکی او بیشتر تبدیل به یک بازیکن تهاجمی شد. با آغاز فصل ۲۰۰۹–۱۰، بیل نقش محوری در تاتنهام، چه در داخل کشور و چه در لیگ قهرمانان ایفا کرد. نقطه اوج بیل بازی تاتنهام در مقابل اینتر میلان در لیگ قهرمانان اروپا بود در آن بازی تاتنهام ۴-۳ شکست خورد اما آنچه از این دیدار بیش از همه در یادها ماند، هت تریک فوق‌العاده بیل بود. او با تکنیک و سرعت فوق العاده‌اش خط دفاعی قهرمان اروپا را بارها به هم ریخت و چیزی نمانده بود که شکست سنگین تیمش را به یک تساوی خاطره انگیز تبدیل کند.توانایی او برای عبور از خط دفاعی اینتر حیرت انگیز بود و مایکون که از بهترین مدافعان جهان بود را محو کرد و در بازی بعدی تانتهام و اینتر میلان باز هم بیل گل زد و پاس گل داد تا تاتنهام این بار ۱-۳ پیروز شود، بیل دفاع اینترمیلان را از هم پاشید و نقطه شهرتش بازی های او مقابل اینتر بود. گرت بیل در بازی با نوریچ در حالی که بازی مساوی بود دردقیفه ی 93 باعث قهرمانی در سوپر کاپ انگلیس شد و لقب او جنگنده نام گرفت. گرت بیل با مبلغ 100,000,000 به رئال مادرید پیوست.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 2,746
  • بازدید کلی : 16,216