loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 129 1393/05/21 نظرات (2)

کرویف در مورد لیونل مسی گفت: مسی در هر فصل فراز و نشیب‌های زیادی دارد و باید مورد حمایت قرار بگیرد. خوشبختانه لوییس انریکه اعلام کرده دوست دارد از مسی در نقش‌های بزرگتر و بهتری استفاده کند. وقتی مسی کمتر از ۱۸ سال سن داشت به بارسلونا آمد و از یک بازیکن فقیر به یک سرمایه‌دار بدل شد. او اکنون کیفیت بالایی دارد و یکی از بهترین‌های جهان است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 79 1393/05/21 نظرات (0)

قضیه از این قرار است که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه رقم قراردادهای یکسری از بازیکنان شاخص بالای یک میلیارد تومان نرود، بندهای عجیب و قریبی در قراردادهای آنها اضافه کرده است.

یکی از این بندها به این شکل است که اگر هر یک از بازیکنان اشاره شده در مسابقه ای به میدان برود مبلغ ۵ میلیون تومان به قرارداد او اضافه می شود.

در واقع مدیریت باشگاه پرسپولیس این ترفند را به کار برده تا قرارداد بازیکنان شاخص تیمش با رقم بالای یک میلیارد تومان اعلام نشود. ترفندی که مورد رضایت اعضای هیات مدیره از جمله سیاسی نبود و بحثی را بین رحیمی و سیاسی به وجود آورد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 117 1393/04/09 نظرات (1)

"علي کريمي" که فصل گذشته در تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز توپ مي زد، به نظر مي رسد فصل آينده در تيم فوتبال راه آهن بازي کند.

به گزارش ايسنا، حميد استيلي، ستاره ي سابق فوتبال کشور ايران که به تازگي باشگاه راه آهن تهران را خريداري کرده، اقدام به جذب بازيکنان بزرگ مي کند و گفته مي شود توافقات نهايي اين باشگاه با علي کريمي حاصل شده است و حتي کريمي قول حضور در تمرينات اين تيم را طي چند روز آينده به استيلي داده است.

در صورت جدايي کريمي از تراکتورسازي، وي چندمين بازيکن بزرگ اين تيم محسوب خواهد شد که جمع تراکتورسازان را براي فصل آينده ترک مي کند.

پيش از اين ميلاد فخرالديني، سعيد دقيقي، مهدي کريميان، محمد نصرتي و محسن فروزان از جمع سرخپوشان جدا شده اند و هنوز وضعيت مرتضي اسدي، فرشيد طالبي و کريم انصاري فرد مشخص نيست.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 106 1393/02/08 نظرات (0)

نوري درباره عدم حضورش در اردوي آفريقا و علاقه کي روش به او عنوان مي کند: «من تحت هر شرايطي خود را سرباز تيم ملي مي دانم و براي موفقيت تيم کشورم دعا مي کنم. اين وظيفه من است. باعث افتخارم است که مربي بزرگي مثل کي روش سبک فوتبالم را قبول دارد اما اين مساله دليل نمي شود که من هميشه در تيم ملي باشم. زيرا کي روش تصميم نهايي را مي گيرد و حتما صلاح دانسته من در اردوي آفريقا نباشم. اميدوارم تيم ملي در بازي هاي باقيمانده تا جام جهاني بهترين کار را انجام دهد و من نيز اين شانس را داشته باشم که باتيم ملي به برزيل بروم. اگر هم اين اتفاق نيفتد براي موفقيت تيم ملي و شخص کي روش انرژي مثبت مي فرستم.»

محمدحسين قلی نیا بازدید : 113 1393/02/08 نظرات (0)

رحيمي که پيش از اين مديرعاملي باشگاه سپاهان را بر عهده داشته از بازيکنان سابق اين باشگاه اصفهاني است که سال‌ها رئيس فدراسيون هندبال کشورمان بود و در اين حوزه ورزشي فعاليت مي کرد. وي سپس مديرعامل باشگاه سپاهان شد که بنا به دلايلي فصل گذشته از اين سمت کناره‌گيري کرد.

باشگاه پرسپوليس هم بعد از رفتن محمد رويانيان از مديرعاملي اين باشگاه به سرپرستي علي پروين اداره مي شد که بالاخره اعضاي هيات مديره جديد اين باشگاه در اين باره به جمع بندي رسيدند تا رحيمي که از مديران فوتبالي و پيشکسوت فوتبال کشورمان هست بر مسند مديرعاملي اين باشگاه تکيه بزند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 79 1393/01/24 نظرات (0)

استيلي گفت: پرسپوليس اين فصل به لحاظ بازيکنان حاضر در ميدان و در اختيار داشتن نيمکتي قدرتمند بسيار غني بود و پشتوانه خوبي را در اختيار داشت و با حفظ موجوديت فعلي فقط با جذب 2، 3 بازيکن ديگر براي حضور در آسيا نيز کمبودي نخواهد داشت.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1393/01/24 نظرات (0)

آندرس اینیستا لوخان (به اسپانیایی: Andrés Iniesta Luján) که در ۱۱می ۱۹۸۴ در روستایی کوچک به نام فوئنتیلبیا، واقع در استان آلباسته در اسپانیا به دنیا آمد،

وی در رقابت‌های مقدماتی و اصلی یورو ۲۰۰۸ برای اسپانیا بازی کرد و نقش بسزایی در قهرمانی این تیم داشت که در نهایت باعث شد اسم وی در لیست تیم منتخب تورنمنت حاضر باشد. در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی نیز اینیستا تیم اسپانیا را همراهی کرد و نقش کلیدی در پیروزی تیمش داشت. آندرس اینیستا در فینال این بازیها با به ثمر رساندن تنها گل بازی در دقیقه ۱۱۶ باعث شد تا اسپانیا با پیروزی بر هلند برای اولین بار قهرمان جهان گردد. این گل او باعث شد تا وی به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شود و به محبوبیتهای او افزوده شود. وی همچنین جایزه‌ی بهترین بازیکن اروپا در سال ۲۰۱۱-۲۰۱۲ را برده است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/01/24 نظرات (0)

صادقیان در سال ۱۳۷۰ در تبریز متولد شد. تا ۱۳ سالگی ساکن این شهر بود و در این زمان به همراه خانواده به اصفهان نقل مکان کرد. در این زمان زیر نظر محمود یاوری در تیم‌ملی نونهالان ایران به فوتبال مشغول بود. در اصفهان در تیم نوجوانان باشگاه فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به بازی پرداخت و تا ۲۱ سالگی که راهی پرسپولیس شد، در همین باشگاه مشغول بازی بود.

او در جام جهانی نوجوانان سال ۲۰۰۹ که در کشور نیجریه برگزار شد به عنوان کاپیتان در تیم ملی نوجوانان ایران حضور داشت و در بازی اول مقدماتی مقابل تیم گامبیا یک گل به ثمر رساند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 49 1393/01/24 نظرات (0)

سرپرست تيم پرسپوليس گفت: حضور در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا شوخي نيست و اگر بخواهيم با اين وضعيت به اين مسابقات برويم مضحکه مردم مي‌شويم و آبروي فوتبال را مي‌بريم. قرار است در ليگ قهرمانان آسيا از فوتبال ايران دفاع کنيم. پر هواداراترين تيم آسيا به ليگ قهرمانان آسيا رسيده و بايد کاري کنيم که حرفي براي گفتن داشته باشيم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/24 نظرات (0)

از سوي کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان 7 بازيکن قرمزپوش به تيم ملي دعوت شدند اما اين بازيکنان در شرايطي بايد روز دوشنبه ايران را به مقصد آفريقاي جنوبي ترک کنند که مشکل مالياتي‌شان براي آنها دردسرساز شده و بازيکنان را مجبور کرده تا به دنبال رفع اين مشکل باشند.

البته علي پروين نيز پس از تماس‌ بازيکنان، گفت‌وگوهايي با رئيس اداره ماليات داشته که مشکل اين ملي‌پوشان زودتر حل شود.

اين در شرايطي است که از برخي از قراردادهاي بازيکنان ماليات کسر شده اما به حساب اداره ماليات واريز نشده است.

تيم ملي فوتبال کشورمان قرار است فردا شب تهران را به مقصد آفريقاي جنوبي براي برگزاري يک اردو ترک کند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 45 1393/01/23 نظرات (1)

علی دایی كه اعتقادات مذهبی‌اش را حتی در كنار زمین بروز می‌دهد، لحظاتی پس از كسب سهمیه آسیایی سجده شكر به جای آورد. این عكس را یكی از همراهان كاروان پرسپولیس با گوشی موبایل خود انداخته است.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/23 نظرات (0)

 تيم فوتبال پرسپوليس در هفته سي‌ام ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور برابر استقلال خوزستان با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيد و عنوان دوم رقابت‌هاي ليگ امسال را به خود اختصاص داد.

در پايان اين بازي نيلسون کوريا با هم‌تيمي‌هايش و هواداران در پرسپوليس خداحافظي کرد و ظاهرا قرار نيست فصل آينده در پرسپوليس بماند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 67 1393/01/21 نظرات (0)

عضو هیات مدیره استقلال گفت: تیم قهرمان یا سقوط کننده لیگ برتر فوتبال نباید با کسر امتیاز مشخص شود.

كمك به قهرماني استقلال

وپرسپوليس

 

 

 

 

محمدحسين قلی نیا بازدید : 54 1393/01/21 نظرات (3)


با انتشار فهرستی از رقم قراردادها و دریافتی های اعضای تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد میانگین درآمد ماهانه اغلب آنها بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون بوده و با پنج گروه درآمدی مشخص شده در فرم یارانه ها فاصله زیادی دارند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/01/20 نظرات (0)

سعید دقیقی - تراکتورسازی - سپاهان


هافبک تهاجمی تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد این تیم مقابل استقلال طوری بازی خواهد کرد که قهرمان لیگ با عدالت و شایستگی انتخاب شود.

 

محمدحسين قلی نیا بازدید : 62 1392/12/10 نظرات (0)


سرخپوشان از ساعت 15:40 تمرين نوبت عصر امروز خود را برگزار کردند. به گزارش اوج، علي دايي در آغاز تمرين حدود 5 دقيقه با بازيکنان صحبت کرد. *7 ملي پوش پرسپوليس در تمرين حضور نداشتند. *رضا نورمحمدي و سيد مهدي سيد صالحي در کلينيک حاضر شدند. *مهرداد کفشگري و اميد عاليشاه به تمرين گروهي اضافه شدند.اين در حالي است که قاسم دهنوي و محسن مسلمان همچنان به صورت جداگانه دويدند. *روي سکوهاي درفشي فر حتي يک نفر هم حضور نداشت.اين در حالي بود که تمرين پشت درهاي بسته نبود و ورود تماشاگران آزاد بود.10 هوادار در بيرون مجموعه حضور داشتند. *علي دايي با لباس شخصي در تمرين شرکت کرد. *بهزاد غلامپور 20 دقيقه زودتر از ساير بازيکنان،کار با دروازه بانها را آغاز کرد. *محمد پنجعلي،سرپرست جديد تيم پرسپوليس دقايقي با علي دايي گفت و گو کرد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 44 1392/12/09 نظرات (0)

به گزارش عصر امروز ابوالقاسم شمسی جامخانه در گفت و گو با تسنیم با اشاره به مطرح شدن موضوع خصوصی سازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در جلسه روز شنبه هیات واگذاری گفت: در جلسه فردا موضوعات کلی از جمله نحوه و روش واگذاری این دو باشگاه مورد بررسی قرار می گیرد و در خصوص قیمت گذاری سهام این دو تیم نیز نتیجه گیری خواهد شد.

 

معاون آماده سازی و اصلاح ساختار بنگاه های سازمان خصوصی سازی در خصوص زمان واگذاری سهام دو باشگاه سرخابی تصریح کرد: پس از قیمت گذاری و تصویب هیات واگذاری در خصوص عرضه سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس نسبت به آگهی عرضه این دو تیم اقدام خواهیم کرد و سعی می کنیم این عرضه پیش از پایان امسال و یا در نیمه اول سال ۹۳ صورت پذیرد.

 

اين گزينه هاي روس ميز انگاري ول كن ما نيستن ها

محمدحسين قلی نیا بازدید : 61 1392/12/09 نظرات (0)

روز گذشته تیم فوتبال رسانه ورزش(منتخب خبرنگاران، ‌عکاسان و گزارشگران ورزشی ایران) در دیداری دوستانه به بهانه سلامتی کامیار سعادت(عکاس سابق باشگاه پرسپولیس که در بستر بیماری است) به مصاف پیشکسوتان پرسپولیس رفت.در جمع قرمزها بازیکنانی مثل بهروز سلطانی، مرتضی فنونی زاده، حسین عبدی، علیرضا امامی فر، علی سلمانی، پایان رافت و ... حضور داشتند و سرشناس ترین چهره رسانه ورزش نیز عادل فردوسی پور بود.

گل چیپ فردوسی‌پور به پرسپولیس/ تیر علی پروین به سنگ خورد


اگربه تصوير شادي گل فردوسي پور دقت كنيد متوجه مي شويد به دست چپ خود ععد چهار رانشان مي دهد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1392/12/07 نظرات (0)


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، فهرست 34 بازيکن دعوت شده بدين شرح است:

 

دروازه‌بانان:

 

رحمان احمدي(سپاهان)، دانيال داوري برانشوايگ، عليرضا حقيقي از اسپورتينگ کويليا، سوشا مکاني از فولاد خوزستان،حامد لک از تراکتورسازي تبريز.

 

مدافعان:

 

حسين ماهيني از پرسپوليس، مهرداد بيت آشور از ونکوور، محسن بنگر از پرسپوليس، محمد خانزاده از ذوب آهن ، پژمان منتظري از ام‌صلال، احمد آل نعمه از نفت تهران، سيد جلال حسيني از پرسپوليس، امير حسين صادقي از استقلال، احسان حاج صفي از سپاهان، مهرداد جماعتي از فولاد خوزستان، مهرداد پولادي از پرسپوليس، هاشم بيگ‌زاده از استقلال.

 

هافبک‌ها:

 

جواد نکونام از الکويت، رضا حقيقي از پرسپوليس، بختيار رحماني از فولاد خوزستان، علي کريمي از سپاهان، آندرانيک تيموريان از استقلال، خسرو حيدري از استقلال، مجتبي جباري از الاهلي قطر، قاسم حدادي‌فر از ذوب آهن اصفهان.

 

مهاجمان:

 

پيام صادقيان از پرسپوليس، اشکان دژاگه از فولام، مسعود شجاعي از لاس پالماس، يعقوب کريمي از سپاهان، عليرضا جهانبخش از نايخمن هلند ، محمدرضا خلعتبري از پرسپوليس، کريم انصاري فرد از تراکتور سازي تبريز، رضا قوچان نژاد از چارلتون و رضا نوروزي از نفت تهران.

.

.

.

اي كاش اين لجبازي ها تموم مي شد و رحمتي و عقيلي هم به تيم ملي دعوت مي شدند.

..

يه نكته خيلي جالب درباره اين ليست اينه كه 4بازيكن از استقلال و 6بازيكن ازپرسپولي به تيم ملي دعوت شدن.

.

.

.نظريادتون نره

محمدحسين قلی نیا بازدید : 52 1392/12/04 نظرات (0)



پس از عملکرد خوب پيام صادقيان در ليگ برتر بالاخره اين بازيکن پس از تماس تلفني امروز کادر فني به تيم ملي فوتبال کشورمان دعوت شد. به گزارش فارس، صادقيان قرار است هرچه سريع‌تر پاسپورت خود را به مسئولان فدراسيون فوتبال برساند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 60 1392/12/04 نظرات (0)


اصلا مشخص نیست چنین نقل قولی از کجا آمده و متعلق به کدام مصاحبه شماره هشت است؟
«با گلزنی‌ در بازی آخر به استقلال سعی‌ می‌کنم در قهرمانی پرسپولیس سهیم باشم»؛ این اظهار نظر منتسب به علی کریمی است که طی ساعات گذشته بسیاری از صفحات فیس‌بوک مرتبط با فوتبال را منفجر کرده است.
خیلی‌ها در حال به اشتراک گذاشتن این جمله و حسی کردن فضای موجود پیرامون جادوگر هستند، در حالی که اصلا مشخص نیست چنین نقل قولی از کجا آمده و متعلق به کدام مصاحبه شماره هشت است؟ در واقع با توجه به اینکه همین دو روز پیش کریمی صراحتا گفته بود فعلا برای مدتی مصاحبه نخواهد کرد، به نظر می‌رسد این اظهار نظر ریشه واقعی ندارد و احتمالا خیالی است.
 
محمدحسين قلی نیا بازدید : 65 1392/12/04 نظرات (0)


علی پروین در روز سوم مهر 1325 در تهران، محله بازار، کوچه غریبان به دنیا آمد. او پنجمین فرزند یک خانواده پرجمعیت ده نفره است.
علاقه پروین به فوتبال از همان سال‌های کودکی شکل گرفت. در همان سالها خانواده‌اش به محله دولاب ( خیابان عارف) نقل مکان کردند. این جابجایی در افزایش علاقه او به فوتبال تاثیر بسزایی داشت زیرا محله دولاب به خاطر داشتن زمین‌های خاکی فراوان مثل زمین نادر، زمین منبع، زمین عارف و ... مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال بود.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 70 1392/12/04 نظرات (0)


سعید شیرینی در گفت‌وگو با فارس ،در خصوص قرارداد بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: خانزاده، غریبی و فرشاد احمدزاده با پرسپولیس قرارداد 2 ساله دارند و به صورت قرضی به تیم‌های دیگر پیوسته‌اند. وی ادامه داد: ما با 12 بازیکن جوان قرارداد داریم و ملی‌پوشان هم در همه جای دنیا قرارداد یک‌ساله امضا می‌کنند.

درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 2,708
  • بازدید کلی : 16,178