loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 78 1393/01/25 نظرات (0)

مجيد صالح پس از معرفي به عنوان دستيار کارلوس کي‌روش درباره اين اتفاق گفت: اين مساله و اين انتخاب باعث افتخار من است و از اين بابت خيلي خوشحالم که مي‌توانم در کنار تيم ملي باشم. امروز صبح از امير قلعه‌نويي رخصت گرفتم و ايشان هم با خوشحالي و روي باز اعلام کرد که مشکلي بابت حضور من در تيم ملي ندارند. گويا شب گذشته با آقاي فتح‌الله‌زاده هم صحبتي شده و ايشان هم موافقتشان را به فدراسيون اعلام کرده‌اند و به من هم در تماس تلفني گفتند که مشکلي وجود ندارد و باعث افتخار است که من مربي تيم ملي شده‌ام.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: از مجموعه استقلال که کمک کرد که من به تيم ملي برسم تشکر مي‌کنم و تلاش مي‌کنم تا بهترين عملکرد را در تيم ملي داشته باشم. در بين همه گزينه‌هاي ايراني خوشحالم که چنين فرصتي به من رسيد و ان‌شاءالله نماينده خوبي از طرف مربيان ايراني در کادر فني تيم ملي باشم.

مربي جديد تيم ملي در پاسخ به اين سوال که آيا آبي پوشان را در سفر به عربستان همراهي مي‌کند يا نه؟ اظهار کرد: خيلي بعيد مي‌دانم که بتوانم به عربستان بروم. فدراسيون گذرنامه من را گرفت و من قاعدتا نمي‌توانم استقلال را در ديدار با الشباب همراهي کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 517
  • بازدید سال : 3,096
  • بازدید کلی : 16,566