loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 78 1393/02/08 نظرات (0)

به گزارش کانون هواداران سردار ازمون این بازیکن جوان ایرانی با مصدومیت از ناحیه همسترینگ روبه رو است وی به همین دلیل بازی روز گذشته مقابل زسکا مسکو را از دست داد البته این مصدومیت شدید نیست و سردار ازمون به زودی به میادین برخواهد گشت.


محمدحسين قلی نیا بازدید : 84 1393/02/06 نظرات (0)

 ديدار دو تيم فجرسپاسي و پيکان در مرحله پلي آف ليگ برتر فوتبال از ساعت 17 و 30 دقيقه امروز در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شد که بازي با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

 

بازي دو تيم بسيار پربرخورد بود به طوريکه محمدرضا اکبريان داور مسابقه به عليرضا محمد، امين ترکاشوند، مجيد خدابنده‌لو، محمد صادق باراني و سعيد حلافي از پيکان و سعيد قزل، رامتين سليمان نژاد، محمد نزهتي، محمد حيدري و عليرضا جليلي از فجر کارت زرد نشان داد.

 

پس از پايان بازي در نيمه اول بين سعيد حلافي و جليلي درگيري پيش آمد.

 

در نيمه دوم نيز بازيکنان به داور اعتراض‌هاي زيادي داشتند.

 

در دقيقه 60 پيکان روي يک ضربه کاشته به گل رسيد که کمک داور آن را آفسايد اعلام کرد.

 

برنده اين دو بازي در مجموع دو ديدار رفت و برگشت در ليگ برتر حضور خواهد داشت. پيکان فصل گذشته در ليگ دسته اول بازي کرد از سد تيم سياه‌جامگان مشهد عبور کرد و به اين مرحله رسيد و فجرسپاسي در رده چهاردهم جدول ليگ برتر قرار داشت.

 

با اين تساوي شانس پيکان براي حضور در ليگ برتر بيشتر شد زيرا آنها 11 ارديبهشت در خانه خودشان بايد به مصاف فجر بروند و مساوي بدون گل در خانه حريف نتيجه خوبي براي اين تيم محسوب مي‌شود.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 75 1393/02/05 نظرات (0)

 آئين‌نامه جديد نقل و انتقالات فوتبال ايران مراحل تکميلي‌اش را طي مي‌کند و قرار است هفته آينده اين آئين‌نامه به طور رسمي به باشگاه‌ها ابلاغ و اعلام شود.

بر اساس اين آئين‌نامه هر باشگاه فقط مي‌تواند 18 بازيکن بزرگسال براي فصل آينده در اختيار داشته باشد و ساير بازيکنان ليگ برتري بايد از رده‌هاي سني زير 21 و 23 سال و زير 19 سال انتخاب شود.

غلامرضا بهروان رئيس کميته مسابقات سازمان ليگ با تائيد اين خبر به فارس گفت: سعي بر اين شده تا سهميه تيم‌هاي پايه در ليگ برتر بيشتر شود تا به اين ترتيب تيم‌هاي ليگ برتري چهره جوان‌تري پيدا کند. فصل نقل و انتقالات هم با ابلاغ آئين‌نامه جديد آغاز خواهد شدکه فکر مي‌کنم هفته آينده اين اتفاق بيفتد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 86 1393/02/01 نظرات (0)

دروازه بان تيم ملي فوتبال  گفت: تمرينات بدنسازي که کادر فني براي بازيکنان در نظر گرفته‌اند بسيار خوب و مفيد و البته سنگين و سخت است و همين امر باعث مي‌شود بازيکنان روز به روز آماده تر شوند و مطمئنا با انجام بازي‌هاي تدارکاتي در اين اردو باعث آمادگي بيشتر و از همه مهمتر هماهنگ تر شدن بازيکنان با هم است. اميدوارم بتوانيم با اين تمرينات و برنامه ها به شرايط ايده آل برسيم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 82 1393/01/29 نظرات (0)

سرانجام تمکين نکردن مسئولان باشگاه سپاهان از تصميم فدراسيون و کادرفني تيم ملي کار دست بازيکنان ملي‌پوش اين تيم داد و کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي کشورمان ظهر امروز پس از جلسه‌ دو ساعته‌اي که با کادرفني در اردوي آفريقاي جنوبي داشت سرانجام هر شش بازيکن تيم فوتبال سپاهان را از تيم ملي خط زد.

 اين بازيکنان عبارتند از رحمان احمدي (دروازه‌بان)، شجاع خليل‌زاده، احسان حاج‌صفي، اميد ابراهيمي، يعقوب کريمي و مهدي شريفي.

در تصميم جديد کي‌روش قرار شد عليرضا بيرانوند دروازه‌بان تيم نفت تهران به جاي رحمان احمدي به تيم ملي دعوت شود که او به زودي به اردوي آفريقاي جنوبي مي‌پيوندد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 78 1393/01/25 نظرات (0)

مجيد صالح پس از معرفي به عنوان دستيار کارلوس کي‌روش درباره اين اتفاق گفت: اين مساله و اين انتخاب باعث افتخار من است و از اين بابت خيلي خوشحالم که مي‌توانم در کنار تيم ملي باشم. امروز صبح از امير قلعه‌نويي رخصت گرفتم و ايشان هم با خوشحالي و روي باز اعلام کرد که مشکلي بابت حضور من در تيم ملي ندارند. گويا شب گذشته با آقاي فتح‌الله‌زاده هم صحبتي شده و ايشان هم موافقتشان را به فدراسيون اعلام کرده‌اند و به من هم در تماس تلفني گفتند که مشکلي وجود ندارد و باعث افتخار است که من مربي تيم ملي شده‌ام.

به گزارش ايسنا، او ادامه داد: از مجموعه استقلال که کمک کرد که من به تيم ملي برسم تشکر مي‌کنم و تلاش مي‌کنم تا بهترين عملکرد را در تيم ملي داشته باشم. در بين همه گزينه‌هاي ايراني خوشحالم که چنين فرصتي به من رسيد و ان‌شاءالله نماينده خوبي از طرف مربيان ايراني در کادر فني تيم ملي باشم.

مربي جديد تيم ملي در پاسخ به اين سوال که آيا آبي پوشان را در سفر به عربستان همراهي مي‌کند يا نه؟ اظهار کرد: خيلي بعيد مي‌دانم که بتوانم به عربستان بروم. فدراسيون گذرنامه من را گرفت و من قاعدتا نمي‌توانم استقلال را در ديدار با الشباب همراهي کنم.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 84 1393/01/25 نظرات (0)

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مجيد صالح به عنوان دستيار ايراني کارلوس کي‌روش از سوي فدراسيون فوتبال معرفي شد.

پس از معرفي مجيد صالح و موافقت وي براي حضور در تيم ملي، او به عنوان دستيار ايراني کي‌روش، به همراه تيم ملي در اردوي افريقاي جنوبي حاضر خواهد شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 79 1393/01/24 نظرات (0)

استيلي گفت: پرسپوليس اين فصل به لحاظ بازيکنان حاضر در ميدان و در اختيار داشتن نيمکتي قدرتمند بسيار غني بود و پشتوانه خوبي را در اختيار داشت و با حفظ موجوديت فعلي فقط با جذب 2، 3 بازيکن ديگر براي حضور در آسيا نيز کمبودي نخواهد داشت.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 66 1393/01/24 نظرات (0)

ديدار دو تيم فجر شهيد سپاسي و مس کرمان در حالي هفتم فروردين ماه در شيراز برگزار شد که از سوي محسن جعفري، تدارکات تيم مس کرمان تخلفاتي مبني بر دخالت در امر داوري صورت گرفت. بر همين اساس کميته انضباطي طبق ماده 22 آيين نامه وي را به يک جلسه محروميت و مبلغ سه ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

همچنين ديدار دو تيم استقلال تهران و نفت تهران روز هفتم فروردين ماه در ورزشگاه آزادي برگزار شد که از سوي رضا نوروزي، بازيکن تيم نفت تهران تخلفاتي صورت گرفت. بر همين اساس کميته انضباطي وي را به توبيخ کتبي و پرداخت 10 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد. همچنين تيم نفت تهران با سه دقيقه تاخير وارد زمين مسابقه شد، در همين راستا کميته انضباطي تيم نفت تهران را به پرداخت مبلغ 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم کرد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 70 1393/01/24 نظرات (0)

باشگاه السد اسامي 19 بازيکن اين تيم که براي ديدار مقابل سپاهان با پرواز جت اختصاصي به اصفهان خواهند آمد را اعلام کرد که رائول گونزالس غايب بزرگ اين فهرست است.

محمد صقر, سعد الدوسري, مهند نعيم, عبدالکريم حسن, المهدي علي، مسعد الحمد, نذير بلحاج, لي جونگ, مصعب خضر, ابراهيم ماجد, صالح بدر, محمد عبدالرب, حسن الهيدوس, على اسد, خلفان ابراهيم, محمد کسولا, يوسف احمد, جاسر يحيي و رودريگو تاباتا، نفراتي هستند که امشب (يکشنبه) براي ديدار با سپاهان عازم اصفهان خواهند شد.

 سپاهان سه شنبه در هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 ميزبان السد خواهد بود.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 72 1393/01/24 نظرات (0)

اشکان دژاگه که دومين فصل حضور خود در اين تيم لندني را تجربه مي‌کند در ديدارهاي اخير اين تيم زير نظر فليکس ماگات نمايش خوبي ارائه کرده و يکي از بازيکناني بوده که در تمامي ديدارها عملکرد قابل اشاره‌اي داشته است.

هافبک تيم ملي فوتبال ايران امروز (يکشنبه) در صفحه فيس بوک خود پيامي را رو به هوادارانش نوشته است که در زير مي‌خوانيد.

«سلام دوستان. ديروز ما يک بر صفر به پيروزي رسيديم. اکنون نياز داريم که همچنان با آمادگي صد در صد به کارمان ادامه دهيم.»

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/24 نظرات (0)

مديرعامل الشباب عربستان گفت: براي اين رويارويي کاملا تمرکز کرده‌ايم. اميدوارم نه فقط هواداران، بلکه کل همه اعراب و به خصوص جوانان، الشباب را به طور خاص حمايت کنند که بتوانيم برنده شويم و مجوز صعود خود را براي براي حضور در مرحله بعد قطعي کنيم.

در شرايط کنوني الشباب در گروه نخست با 9امتياز از 4 بازي صدرنشين است. الجزيره امارات 7 امتيازي است و در رده دوم بسر مي‌برد. استقلال تهران نيز با 4 امتياز در رده سوم مترصد لغرش دو تيم فوق است.

الريان قطر نيز با 3 امتياز در رده چهارم جاي گرفته است.

ديدار شاگردان امير قلعه‌نويي ساعت 22 به وقت تهران آغاز خواهد شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 59 1393/01/23 نظرات (0)

 لوئيس فيگو ستاره سابق تيم ملي پرتغال در گفتگو با روزنامه ال موندو دپورتيوو درباره مسائل مختلفي صحبت کرد. او درباره آينده ورزشي خود و اينکه اگر امکان فعاليت او در رئال مادريد و بارسلونا وجود داشته باشد کدام باشگاه را انتخاب مي کند گفت: ترجيح مي دهم در رئال مادريد کار کنم و به فعاليت بپردازم.

فيگو درباره بهترين مربي‌هاي فوتبال جهان گفت: من با مربيان زيادي کار کردم اما به نظر من کارلوس کي روش، فيليپه اسکولاري و يوهان کرايف بهترين ها بودند.

ستاره سابق تيم ملي پرتغال در پايان درباره تفاوت فوتبال زمان خود با فوتبال امروزي گفت: فوتبال امروزي تقريبا دو قطبي شده است. فوتبال در گذشته حساسيت بالاتري داشت. براي مثال براي انتخاب بهترين بازيکن فوتبال جهان هر سال 15-10 نفر مي توانستند اين عنوان را به خود اختصاص دهند اما فوتبال امروزه خيلي محدود شده است و اين عنوان فقط به کريستيانو رونالدو، ليونل مسي، اينيستا يا ابراهيموويچ مي رسد و اين اتفاق خوبي نيست.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1393/01/23 نظرات (0)

پپ گوارديولا، سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ در واکنش به قرعه‌کشي مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا که در آن مشخص شد باواريايي‌ها بايد به مصاف رئال مادريد بروند، اظهار داشت: مواجه شدن با يکي از بهترين‌ تيم‌هاي دنيا آزمون بزرگي براي ما خواهد بود اما من به توانايي‌هاي تيمم ايمان دارم.

سرمربي باواريايي‌ها ادامه داد: در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا شايد رئال مادريد با کيفيت‌ترين تيم باشد اما بايرن هم چيزي کم ندارد. در نهايت اين تاکتيک‌ها هستند که اهميت دارند، همينطور قدرت بدني بازيکنان اما مهم‌تر از همه آنها کيفيت بازي بازيکناني است که در زمين حضور دارند. اگر نتوانيد کريستيانو رونالدو و گرث بيل را کنترل کنيد از هم پاشيده خواهيد شد. اگر به رئال فرصت فکر کردن بدهيد، با بازيکناني مانند مودريچ، ايارامندي، آلونسو و ايسکو، کار را براي خودمان سخت کرده‌ايم، چون آنها مي‌توانند هر کاري انجام دهند. ما بايد در بازي رفت در مادريد بتوانيم موقعيت‌هاي فراواني خلق کنيم.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/01/23 نظرات (0)

سعيد آذري در مورد بقاي ذوب‌آهن در ليگ برتر اظهار داشت: از زماني که مديريت باشگاه را قبول کردم 6 - 7 ماه سخت را پشت سرگذاشتم اما اين سختي‌ها براي من که 33 - 34 سال عمرم را در ورزش گذاشته‌ام طبيعي است.

وي درباره وضعيت سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن هم يادآور شد: روز جمعه و بعد از بازي صحبتم اين بود که به لحاظ اخلاقي، فني و روح معرفت ورزشکاري در گام نخست با فيروز کريمي مذاکره خواهيم کرد. خود کريمي هم گفته که من براي 3 بازي با ذوب‌آهن قرارداد بستم اما ما برمبناي آموزه‌هاي معرفتي در درجه اول با کريمي مذاکره خواهيم کرد.

آذري ادامه داد: هنوز به غير از کريمي گزينه ديگري را براي هدايت ذوب‌آهن مدنظر نداريم و بعد از مذاکره با کريمي اگر نياز بود گزينه‌هاي ديگر را رسانه‌اي خواهيم کرد.

 

وي درباره وضعيت محسن مسلمان هم خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن خانه اين بازيکن است و محسن مسلمان با توجه به اينکه قرضي به پرسپوليس رفته براي فصل آينده به تيم خود بازخواهد گشت. در فصل گذشته هم اگر نياز به مديريت بحران نبود اين بازيکن را از دست نمي‌داديم. محسن از سرمايه‌هاي باشگاه ذوب‌آهن است. البته با توجه به عملکرد خوب غريبي و خانزاده که بازيکنان فوق العاده‌اي هستند از تصميم خود در آن مقطع خوشحالم.

 

مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن تاکيد کرد: تنها در صورتي که مسلمان پيشنهاد بين‌المللي ممتازي داشته باشد با توجه به مقتضيات درباره او تصميم‌گيري خواهيم کرد.

 

آذري درباره آينده حدادي‌فر در تيم ذوب‌آهن هم به تسنيم گفت: قاسم حدادي‌فر ستون تيم ما محسوب مي‌شود و به طور قطع براي موفقيت در فصل آينده و کسب سهميه آسيا حدادي‌فر و مسلمان را حفظ خواهيم کرد. ذوب‌آهن خانه اين بازيکنان است و به جاي ديگري نخواهند رفت.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 54 1393/01/22 نظرات (1)

در پايان فصل سيزدهم رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران کريم انصاري‌فرد از تراکتورسازي تبريز با زدن 14 گل به عنوان آقاي گل رقابت‌هاي اين فصل انتخاب شد.

 

**رده‌بندي گلزنان در پايان فصل سيزدهم به شرح زير است:

 

14 گل: کريم انصاري‌فرد (تراکتورسازي)

 

13 گل: رضا عنايتي (صباي قم)

 

12 گل: مهرداد بايرامي (گسترش فولاد)

 

11 گل: رضا نوروزي (نفت تهران) - مهدي دغاغله (ملوان)

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1393/01/22 نظرات (0)

تيم فوتبال فولاد خوزستان با 57 امتياز قهرمان سيزدهمين دوره ليگ برتر شد.

 

تيم فولاد امروز (جمعه) در هفته سي‌ام رقابت‌هاي ليگ برتر موفق شد با نتيجه يک بر صفر ميزبانش گسترش فولاد تبريز را شکست دهد و به دومين قهرماني‌اش در تاريخ رقابت‌هاي ليگ برتر برسد.

 

تک‌گل تيم فولاد را مهرداد جماعتي در دقيقه 37 به ثمر رساند.

 

در پايان سي‌امين دوره ليگ برتر تيم‌ پرسپوليس با 55 امتياز، نفت با 54 امتياز و تفاضل گل16+، سپاهان با 54 امتياز و تفاضل گل 16+ (گل زده کمتر نسبت به نفت) و استقلال با 53 امتياز به ترتيب در رده‌هاي دوم تا پنجم ليگ جاي گرفتند.

 

علاوه بر تراکتورسازي که با قهرماني در جام حذفي جواز حضور در ليگ قهرمانان آسيا را گرفته بود تيم‌هاي فولاد و پرسپوليس به صورت مستقيم و تيم نفت به پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا راه يافتند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1393/01/22 نظرات (0)

تاريخ برنامه اين بازي‌ها به شرح زير است:

 

دور رفت:

 

2 ارديبهشت، ساعت 23:15 به وقت تهران

 

رئال مادريد – بايرن مونيخ

 

اتلتيکومادريد - چلسي

 

دور برگشت:

 

9 ارديبهشت، ساعت 23:15 به وقت تهران

 

بايرن مونيخ – رئال مادريد

 

چلسي – اتلتيکومادريد

 

فينال اين دوره از رقابت‌ها 3 خرداد در ليسبون پرتغال برگزار مي‌شود.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 55 1393/01/22 نظرات (0)

در حالي که کمتر از 2 ساعت تا آغاز ديدار استقلال و تراکتورسازي باقي مانده است نزديک به 15 هزار هوادار دو تيم در ورزشگاه آزادي حضور دارند و سر و صداي زيادي در استاديوم آزادي راه انداخته اند.

 

به نقل از فارس، هواداران تراکتورسازي که نزديک به 3 هزار نفر هستند با استقرار در جايگاه پرسپوليسي ها و با د دست داشتن پرچم قرمز تيم محوبو خود را تشويق مي کنند.

 

* کرکري طرفداران دو تيم از ساعت ها قبل آغاز شده و بيرون از استاديوم هر دو تيم مورد تشويق قرار گرفتند.

 

* طرفداران استقلال در واکنش به شعارهاي طرفداران تراکتوسازي با ساختن شعري که به تيم ملي اکوادور ربط دارد تراکتورسازي را تيم بازنده بازي امروز معرفي مي کنند. همچنين استقلالي ها عليه علي کريمي شعار داده و براي دقايقي مجيدي و قلعه نويي را تشويق مي کنند.

 

*علي فتح الله زاده و سيد مهدي علوي امروز بعد از حضور در اردوي استقلال راهي امام زادگان پنج تن واقع در لويزان رفته تا نذر خود را پيش از بازي ادا کنند.

 

* مسئولان برگزاري بازي در تدارک امور جشن قهرماني هستند تا در صورت قهرماني استقلال همه چيز مهيا باشد.

 

* طرفداران تراکتوررسازي شعار معروف «هل ياتار» را سر مي دهند و از سويي استقلالي ها سرود قهرماني مي خوانند.

 

* اتوبوس تيم استقلال ساعت 17 راهي ورزشگاه آزادي شد.

 

* مسئولان برگزاري بازي پرچمي را در طبقه دوم نصب کرده اند که روي آن نوشته شده« معتادمجرم نيست، بيمار است، ياري اش کنيم».

 

ديدار دو تيم از ساعت 19 برگزار خواهد شد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 67 1393/01/21 نظرات (0)

عضو هیات مدیره استقلال گفت: تیم قهرمان یا سقوط کننده لیگ برتر فوتبال نباید با کسر امتیاز مشخص شود.

كمك به قهرماني استقلال

وپرسپوليس

 

 

 

 

محمدحسين قلی نیا بازدید : 61 1392/12/09 نظرات (0)

روز گذشته تیم فوتبال رسانه ورزش(منتخب خبرنگاران، ‌عکاسان و گزارشگران ورزشی ایران) در دیداری دوستانه به بهانه سلامتی کامیار سعادت(عکاس سابق باشگاه پرسپولیس که در بستر بیماری است) به مصاف پیشکسوتان پرسپولیس رفت.در جمع قرمزها بازیکنانی مثل بهروز سلطانی، مرتضی فنونی زاده، حسین عبدی، علیرضا امامی فر، علی سلمانی، پایان رافت و ... حضور داشتند و سرشناس ترین چهره رسانه ورزش نیز عادل فردوسی پور بود.

گل چیپ فردوسی‌پور به پرسپولیس/ تیر علی پروین به سنگ خورد


اگربه تصوير شادي گل فردوسي پور دقت كنيد متوجه مي شويد به دست چپ خود ععد چهار رانشان مي دهد.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1392/12/07 نظرات (0)


به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، فهرست 34 بازيکن دعوت شده بدين شرح است:

 

دروازه‌بانان:

 

رحمان احمدي(سپاهان)، دانيال داوري برانشوايگ، عليرضا حقيقي از اسپورتينگ کويليا، سوشا مکاني از فولاد خوزستان،حامد لک از تراکتورسازي تبريز.

 

مدافعان:

 

حسين ماهيني از پرسپوليس، مهرداد بيت آشور از ونکوور، محسن بنگر از پرسپوليس، محمد خانزاده از ذوب آهن ، پژمان منتظري از ام‌صلال، احمد آل نعمه از نفت تهران، سيد جلال حسيني از پرسپوليس، امير حسين صادقي از استقلال، احسان حاج صفي از سپاهان، مهرداد جماعتي از فولاد خوزستان، مهرداد پولادي از پرسپوليس، هاشم بيگ‌زاده از استقلال.

 

هافبک‌ها:

 

جواد نکونام از الکويت، رضا حقيقي از پرسپوليس، بختيار رحماني از فولاد خوزستان، علي کريمي از سپاهان، آندرانيک تيموريان از استقلال، خسرو حيدري از استقلال، مجتبي جباري از الاهلي قطر، قاسم حدادي‌فر از ذوب آهن اصفهان.

 

مهاجمان:

 

پيام صادقيان از پرسپوليس، اشکان دژاگه از فولام، مسعود شجاعي از لاس پالماس، يعقوب کريمي از سپاهان، عليرضا جهانبخش از نايخمن هلند ، محمدرضا خلعتبري از پرسپوليس، کريم انصاري فرد از تراکتور سازي تبريز، رضا قوچان نژاد از چارلتون و رضا نوروزي از نفت تهران.

.

.

.

اي كاش اين لجبازي ها تموم مي شد و رحمتي و عقيلي هم به تيم ملي دعوت مي شدند.

..

يه نكته خيلي جالب درباره اين ليست اينه كه 4بازيكن از استقلال و 6بازيكن ازپرسپولي به تيم ملي دعوت شدن.

.

.

.نظريادتون نره

محمدحسين قلی نیا بازدید : 58 1392/12/07 نظرات (0)


حسين غلامي در مورد فهرست اعلام شده تيم ملي، گفت: با توجه به بازي‌ها خوب ملوان در اين فصل و به خصوص بازي مقابل استقلال انتظار داشتيم که ملوان چند بازيکن در تيم ملي داشته باشد. ما بازيکنان خوبي داريم. بازيکناني مثل مازيار زارع، اميرحسين فشنگچي، مهدي دغاغله، جلال رافخايي، سعيد يوسف‌زاده و ... در حد و اندازه‌هاي تيم ملي هستند.
به نقل از فارس، وي ادامه داد: نمي‌دانم ديگر بازيکنان ملوان چه کاري بايد انجام بدهند تا به تيم ملي دعوت شوند. چرا بازيکنان ما به تيم ملي دعوت نشدند؟ به نظرم بايد ليگ بهتر زير نظر گرفته شود و اميدوارم در آينده در فهرست تيم ملي تجديد نظر شود.
غلامي تاکيد کرد: انتظار داشتيم که حداقل يک بازيکن ملوان به تيم ملي دعوت شود. بازيکنان ما مقابل استقلال نشان دادند که در چه سطح بالايي از نظر فني قرار دارند.
سرپرست باشگاه ملوان در مورد وضعيت اسکوچيچ گفت: او جلسه‌اي هفت ساعته با مالک باشگاه داشت و به توافق اوليه رسيده‌ايم.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 56 1392/12/07 نظرات (0)


مردم شهر تبريز پس از پيروزي تراکتورسازي مقابل الاتحاد در خيابان‌هاي اين شهر مشغول به جشن و پايکوبي شدند.
به نقل از تسنيم، هواداران در اکثر خيابان‌ها حاضر شدند و پرچم‌هاي اين تيم را در دست داشتند و به خوشحالي پرداختند.
تيم فوتبال تراکتورسازي در اولين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا توانست عصر امروز با نتيجه يک بر صفر مقابل الاتحاد عربستان به برتري برسد.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 52 1392/12/04 نظرات (0)



پس از عملکرد خوب پيام صادقيان در ليگ برتر بالاخره اين بازيکن پس از تماس تلفني امروز کادر فني به تيم ملي فوتبال کشورمان دعوت شد. به گزارش فارس، صادقيان قرار است هرچه سريع‌تر پاسپورت خود را به مسئولان فدراسيون فوتبال برساند.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 60 1392/12/04 نظرات (0)


اصلا مشخص نیست چنین نقل قولی از کجا آمده و متعلق به کدام مصاحبه شماره هشت است؟
«با گلزنی‌ در بازی آخر به استقلال سعی‌ می‌کنم در قهرمانی پرسپولیس سهیم باشم»؛ این اظهار نظر منتسب به علی کریمی است که طی ساعات گذشته بسیاری از صفحات فیس‌بوک مرتبط با فوتبال را منفجر کرده است.
خیلی‌ها در حال به اشتراک گذاشتن این جمله و حسی کردن فضای موجود پیرامون جادوگر هستند، در حالی که اصلا مشخص نیست چنین نقل قولی از کجا آمده و متعلق به کدام مصاحبه شماره هشت است؟ در واقع با توجه به اینکه همین دو روز پیش کریمی صراحتا گفته بود فعلا برای مدتی مصاحبه نخواهد کرد، به نظر می‌رسد این اظهار نظر ریشه واقعی ندارد و احتمالا خیالی است.
 
محمدحسين قلی نیا بازدید : 53 1392/12/04 نظرات (0)

Amir Ghalenoi.JPG


  امیر قلعه‌نویی پس از پایان تمرین امروز استقلال در خصوص دیدار تیمش مقابل الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همیشه در شروع چنین تورنمنت‌هایی دیدار اول بسیار مهم است، امیدوارم که با حضور هوادارانمان و چند بازیکن مصدومی که حالا به تیم اضافه شدند بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم البته حضور مبعلی، تیموریان و خسرو حیدری هم می‌تواند کمک حال ما باشد اما هاشم بیک‌زاده و احمد جمشیدیان را در اختیار نداریم و به همین دلیل برای بازیکن در دفاع چپ فکر می‌کنیم اما چون در ایران بازی می‌کنیم باید منطقی و هجومی بازی کنیم تا سه امتیاز را بگیریم.
وی در مورد اینکه نتیجه بازی روز سه‌شنبه چه می‌شود، بیان داشت:‌ ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم اما نتیجه دست خداست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شایعه پیشنهادهای میلیاردی به وی تصریح کرد: این مسائل جای تأسف دارد چرا که یکسری با من مشکل دارند اما نه خدا را متوجه می‌شوند و نه حس ملی را. همیشه در شروع چنین بازی‌هایی این حرف‌ها مطرح می‌شود اما چرا خودم از این پیشنهادها خبر ندارم؟ واقعاً فکر می‌کنم این افراد نه به مملکت اعتقاد دارند و نه به دین. آنها با من مشکل دارند اما حداقل به فکر کشور باشند چرا که بازی ما مقابل الشباب یک بازی ملی است.
وی ادامه داد: حالا اگر من حرف هم بزنم آقایان ناراحت می‌شوند اما همه فکر و ذکر من استقلال است و خدمت به استقلال جزو افتخارات هر مربی‌ای می‌تواند باشد، من نمی‌دانم این افراد دنبال چه هستند که قبل از بازی با ملوان داستان شام خوردن من و اسکوچیچ را بیان کردند. اما مهمان‌نوازی سنت ما و در دین ماست چرا که مهمان حبیب خداست. این مسائل با مسلمانی و عرق ملی همراه نیست اگر با من مشکل دارند داشته باشند. من هر کاری هم بکنم این افراد با من دشمنی دارند اینها تاوان سالم کار کردن است چرا که من به کسی باج نمی‌دهم اما فکر کنم خیلی من را دوست دارند اما قلم‌هایشان درباره من است! عزت و ذلت دست خداست نه دست اینگونه قلم‌ها و خدا تا الآن عزت داده و از این به بعد هم می‌دهد.
قلعه‌نویی در پاسخ سؤالی در خصوص محمد مایلی‌کهن تنها با گفتن خدانگهدار گفت‌وگو را ترک کرد.
 
محمدحسين قلی نیا بازدید : 65 1392/12/04 نظرات (0)


علی پروین در روز سوم مهر 1325 در تهران، محله بازار، کوچه غریبان به دنیا آمد. او پنجمین فرزند یک خانواده پرجمعیت ده نفره است.
علاقه پروین به فوتبال از همان سال‌های کودکی شکل گرفت. در همان سالها خانواده‌اش به محله دولاب ( خیابان عارف) نقل مکان کردند. این جابجایی در افزایش علاقه او به فوتبال تاثیر بسزایی داشت زیرا محله دولاب به خاطر داشتن زمین‌های خاکی فراوان مثل زمین نادر، زمین منبع، زمین عارف و ... مورد توجه علاقه‌مندان به فوتبال بود.
محمدحسين قلی نیا بازدید : 56 1392/12/04 نظرات (0)

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل الشباب عربستان آماده می‌کند از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در کمپ زنده یاد حجازی پیگیری کرد.

 

در تمرین امروز آبی‌پوشان هاشم بیک‌زاده غایب بود ضمن اینکه کبه به تمرینات برگشت و محمد قاضی نیز که دیروز تمرین نکرده بود امروز در کنار سایر بازیکنان حضور داشت.

 

*‌ سید مهدی رحمتی با وجود آنکه گفته می‌شود همچنان آسیب دیده است امروز یک ساعت زودتر از سایر بازیکنان در تمرین شرکت کرد و زیر نظر حمید بابازاده به تمرین پرداخت.

 

* هنوز تمرین آبی‌پوشان آغاز نشده بود که علیرضا نیکبخت واحدی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه دوقلوی پا راهی کلینگ دکتر نوروزی شد. همچنین ایمان باصفا بعد از گذشت چند دقیقه دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه کشاله ران شد و مجبور شد زمین را ترک کند.

 

* در ابتدای تمرین امروز امیر قلعه‌نویی بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

 

سرمربی استقلال خطاب به بازیکنانش گفت از دو روز دیگر وارد فاز بازی‌های آسیایی می‌شویم و دیگر باید به فکر این مسابقات باشیم. بازی با ملوان هم هر چه بوده تمام شده و دیگر به آن مسابقه فکر نکنید، سپس سرمربی استقلال اطلاعات حریف را به شاگردانش منتقل کرد.

 

* ایمان عالمی قبل از شروع تمرین امروز با در اختیار گذاشتن اطلاعات الشباب آخرین وضعیت این تیم را برای قلعه‌نویی تشریح کرد. الشباب از 3 بازیکن خارجی خوب بهره می‌برد و یک بازیکن فلسطینی دارد که بزرگ شده کشور سوئد است و به همین دلیل سرمربی استقلال می‌خواست با وضعیت بازیکنان این تیم آشنا باشد.

 

* سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز با محمدمهدی نظری نیز به گفت‌وگو پرداخت.

 

* در بخش اول تمرین بازیکنان زیر نظر امیر حاج قاسم به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس زیر نظر قلعه‌نویی در گروه‌های چند نفره بازی آقا وسط را پشت سر گذاشتند. بخش پایانی تمرین امروز ارسال از جناحین بود که پژمان نوری از سمت چپ و تیموریان از سمت راست توپ‌ها را ارسال کرده و مهاجمان به آن ضربه می‌زدند.

 

* ایمان مبعلی یکی از بازیکنان آماده تمرین امروز استقلال بود که باعث امیدواری سرمربی این تیم شد.

 

* قلعه‌نویی در چندین نوبت مبعلی و قاضی را به دلیل زدن ضرباتشان تشویق کرد.

 

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی و سیروس دین‌محمدی امروز از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان شدند.

 

* حدود صد نفر از طرفداران تیم استقلال به صورت پراکنده برنامه‌های تمرینی این تیم را از نزدیک نظاره کردند.

 

* خسرو حیدری که در طول تمرینات این هفته به جمع آبی‌پوشان اضافه شده امروز شرایط مناسبی داشت و به نظر می‌رسد قلعه‌نویی بتواند از این بازیکن در دیدار روز سه‌شنبه به صورت ثابت استفاده کند.

 

* آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 17 در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و نمایندگان رسانه‌های گروهی می‌توانند در 15 دقیقه ابتدایی تمرین در ورزشگاه حاضر باشند.

 

دیدار تیم‌های استقلال تهران و الشباب عربستان از ساعت 19 و 30 روز سه‌شنبه و از گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

محمدحسين قلی نیا بازدید : 70 1392/12/04 نظرات (0)


سعید شیرینی در گفت‌وگو با فارس ،در خصوص قرارداد بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: خانزاده، غریبی و فرشاد احمدزاده با پرسپولیس قرارداد 2 ساله دارند و به صورت قرضی به تیم‌های دیگر پیوسته‌اند. وی ادامه داد: ما با 12 بازیکن جوان قرارداد داریم و ملی‌پوشان هم در همه جای دنیا قرارداد یک‌ساله امضا می‌کنند.

درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 23
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 2,700
  • بازدید کلی : 16,170