loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 106 1393/02/08 نظرات (0)

نوري درباره عدم حضورش در اردوي آفريقا و علاقه کي روش به او عنوان مي کند: «من تحت هر شرايطي خود را سرباز تيم ملي مي دانم و براي موفقيت تيم کشورم دعا مي کنم. اين وظيفه من است. باعث افتخارم است که مربي بزرگي مثل کي روش سبک فوتبالم را قبول دارد اما اين مساله دليل نمي شود که من هميشه در تيم ملي باشم. زيرا کي روش تصميم نهايي را مي گيرد و حتما صلاح دانسته من در اردوي آفريقا نباشم. اميدوارم تيم ملي در بازي هاي باقيمانده تا جام جهاني بهترين کار را انجام دهد و من نيز اين شانس را داشته باشم که باتيم ملي به برزيل بروم. اگر هم اين اتفاق نيفتد براي موفقيت تيم ملي و شخص کي روش انرژي مثبت مي فرستم.»

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 239
  • بازدید ماه : 597
  • بازدید سال : 3,176
  • بازدید کلی : 16,646