loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 54 1393/01/24 نظرات (0)

يکي از ملي پوشان تيم استقلال که در دوراهي استقلال و تيم ملي قرار گرفته هاشم بيک زاده است. اين بازيکن که به دليل پرداخت نشدن برخي از مطالبات خود ناراحت است در گفت و گو با فارس اظهار داشت: ديروز به تمرين نرفتم چون خسته بودم. البته بس که به دنبال مدير عامل باشگاه دويدم خسته شدم چون آقاي فتح الله زاده جواب تلفنم را نمي‌دهد.

مدافع استقلال در پاسخ به اين سوال که شايد دست فتح الله زاده بسته است و نمي‌تواند به همه بازيکنان پول بدهد گفت: چرا آن زماني که پول به باشگاه آمد بين ما تقسيم نشد؟بايد به ما هم به اندازه خودمان پول مي‌دادند و من در اين باره بارها با آقاي فتح الله زاده صحبت کرده بودم.

بيک زاده در خصوص اينکه سرانجام به اردوي تيم ملي مي رود يا بايد مقابل الشباب بازي کند گفت: اين موضوعي است که فدراسيون و باشگاه استقلال بايد آن را حل کنند. من بازيکن باشگاه هستم و مطمئنم آنها مصلحت تيم ملي را هم در نظر مي‌گيرند. اميدوارم فدراسيون تصميمي درست بگيرد که نه استقلال ضرر کند و نه تيم ملي.

برچسب ها توپ دولايه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 628
  • بازدید سال : 3,207
  • بازدید کلی : 16,677