loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 51 1393/01/22 نظرات (1)

 علي فتح‌الله‌زاده پيش از ديدار اين تيم مقابل تراکتورسازي درباره قهرماني تيمش گفت: به اميد خدا قهرمان مي‌شويم. من حتي به رختکن تراکتوري‌ها نرفتم براي اينکه سوء‌تفاهمي ايجاد نشود. بازيکنان‌مان بجنگند قهرمان مي‌شويم.

 

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سؤال که اگر استقلال قهرمان نشود قلعه‌نويي مي‌ماند، گفت: من نه، اما او خواهد ماند. البته اگر دوم هم شويم خوب است. سال گذشته قهرمان شديم و در آسيا در جايگاه سوم قرار گرفتيم اما اذيت شديم.

 

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به اين سؤال که قلعه‌نويي گفته ديگر در استقلال نمي‌مانم، اظهار داشت: خير او را نگه مي‌دارم اما خودم انشاء‌الله از استقلال رفتني هستم.

برچسب ها تپ دولايه , تيپ2لايه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sareban در تاریخ 1393/01/23 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا آدرس بنر سایت ما رو درست کنید تا بتوانیم به همکاریمون ادامه بدیم.ممنون


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 49
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 165
  • بازدید سال : 2,744
  • بازدید کلی : 16,214