loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 61 1393/01/22 نظرات (0)

سرمربي فولاد خوزستان اين تيم را شانس اول قهرماني در ليگ برتر مي‌داند و مي‌گويد هواداران پرسپوليس و استقلال هم آرزوي قهرماني آنها را دارند.

حسين فرکي در مورد اينکه فولاد چقدر براي قهرماني در ليگ شانس دارد، گفت: اين براي اولين بار است که در هفته پاياني ليگ 5 تيم شانس قهرماني دارند. با تمام احترامي که براي تيم‌هاي صدر جدول قائل هستم به جرات مي‌توانم بگويم با توجه به عملکرد امسال ما و بازيکنان جوان بي‌نام و نشاني که داشتيم فولاد را شايسته قهرماني در ليگ برتر مي‌دانم.

 

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: نبايد از تيم خوب نفت که بي‌حاشيه و کم هزينه هم بوده به راحتي گذر کنيم. آنها کادر خوبي در اختيار دارند و يکي از شانس‌هاي مسلم قهرماني هستند. با تمام احترامي که براي پرسپوليس، استقلال و سپاهان قائل هستم اما اين نظر شخصي من بود که بايد مي‌گفتم هر چند ما خودمان را تسليم تقدير کرديم. نکته جالب اينجاست که حتي هواداران پرسپوليس و استقلال هم آرزو مي‌کنند فولاد قهرمان شود و تيم ما را شايسته قهرماني مي‌دانند.

 

سرمربي فولاد خوزستان در خصوص اينکه آيا به فکر کم تجربگي بازيکنانش است، اظهار داشت: ما تيم جواني داريم و بيش از هر چيزي نيازمند تجربه هستيم تا ديگر اتفاقاتي مانند اخراج بختيار رحماني در بازي با استقلال رخ ندهد. توصيه من به بازيکنانم اين بود که گرفتار مسائل غيرفوتبالي نشوند و نگذارند حاشيه تمرکز آنها را به هم بزند. 

 

فرکي در پاسخ به اين سوال که تيمش چند درصد براي قهرماني شانس دارد، تصريح کرد: من اهل کري‌خواندن نيستم ولي معتقدم شانس زيادي براي قهرماني داريم. خوشبختانه نتايج فولاد هم به گونه‌اي بوده که مي‌توانيم از اين موضوع دفاع کنيم. 

 

وي که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو مي‌کرد، در باره اينکه آيا فصل آينده هم در فولاد خوزستان خواهد ماند يا خير، گفت: اين سوال را بايد به زمان خودش پاسخ دهيم و من اصولا هميشه کارهايم را با صبر انجام مي‌دهم. بايد ببينم وضعيت جسماني‌ام که نسبت به سال گذشته بدتر شده چطور مي‌شود. من از ناحيه پا و کمر احساس درد مي‌کنم و بايد پس از ليگ عمل جراحي انجام دهم ولي مسلما بهترين تصميم را در اين خصوص خواهم گرفت. 

 

فرکي در مورد اينکه چه صحبتي با تيم‌هايي که با مدعيان قهرماني بازي دارند دارد، گفت: بايد همه خدا و آخرت را در نظر داشته باشند و بدانند که کار غلط به مقصد نمي‌رسد. بايد اين موضوع را مدنظر داشته باشيم که خدا هميشه شاهد اعمال ماست و ما را مي‌بيند.

برچسب ها توپ دولايه ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 254
  • بازدید ماه : 612
  • بازدید سال : 3,191
  • بازدید کلی : 16,661