loading...
توپ2لايه
محمدحسين قلی نیا بازدید : 57 1392/12/09 نظرات (0)

 لوکا مودریچ بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید گفت: من هرگز به این فکر نکرده‌ام که پیوستن به تیم فوتبال رئال مادرید یک اشتباه بوده است، من زمانی که کارم را در این تیم شروعک ردم با سختی‌هایی مواجه شدم ولی حالا شرایط کاملاً فرق کرده است و من از حضور در رئال مادرید احساس رضایت زیادی می‌کنم و تصمیم گرفته‌ام تا به کارم در این تیم برای همیشه پایان داده و از فوتبال بطور رسمی خداحافظی کنم.

 

از مورینیو ممنون هستم زیرا زمانی که به این تیم پیوستم او در رئال سرمربی بود و به من کمک بسیار زیادی کرد تا بتوانم موفق پیش رفته و قدرتم را بکار بگیرم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اخبار و حواشي مهم و جذاب فوتبال را مي توانيد در سايت---- توپ2لايه---- مشاهده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان ليگ برتر ايران چه تيمي خواهدبود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 127
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 47
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 577
  • بازدید سال : 3,156
  • بازدید کلی : 16,626